رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور:

حل مشکلات کشور نیازمند تحول اساسی و روی کارآمدن مدیران جهادی و انقلابی است

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۲۳:۴۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۷۸۵۸
حل مشکلات کشور نیازمند تحول اساسی و روی کارآمدن مدیران جهادی و انقلابی است
رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفت: کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند تحول اساسی در مدیریت است و رئیس جمهور منتخب با روحیه مبارزه با فساد، رانت خواری و زیاده طلبی زمینه این تغییر را مهیا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  از سوی انجمن صنفی کارفرمایان شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین با برگزاری جشنی به مناسبت میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور دوره سیزدهم از دست اندرکاران ستاد انتخاباتی جامعه رانندگان و حمل و نقل کالا در قزوین تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور سید مجید حلاج زاده رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور، رجب رحمانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان کانون انجمن صنفی استادکاران و کارگران صنعت ساختمان، سیار مه رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان و کارگران استان و جمعی از رانندگان برگزار شد، از حضور موثر رانندگان در انتخابات تقدیر شد.

مجید حلاج زاده در جمع فعالان صنعت حمل و نقل کالای استان قزوین اظهارداشت: انتخابات این دوره در شرایطی برگزار شد که 200 ستاد انتخاباتی در خارج از کشور دایر کردیم که 50 ستاد در قلب آمریکا بود اما در کانادا اجازه برگزاری ندادند و در انگلیس هم خیابان های منتهی به محل استقرار صندوق ها را مسدود کرده بودند تا کسی عبور نکند و با ایجاد درگیری مانع رای دادن هموطنانمان شدند اما با همه این محدودیت و ممنوعیت ها مردم آگاهانه آمدند و در انتخابات شرکت کردند.

image_2021_6_25-0_35_3_208_C7h

وی گفت: آیت الله رئیسی در اولین نشست خبری خود از جذب سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور به عنوان یک اولویت یاد کردند که این موضوع باعث شده عده ای افراد سودجو در این زمینه موج سواری کنند و خود را به رئیس جمهور منتسب کرده و دنبال فرصت طلبی هستند که باید مراقب آنها بود.

حلاج زاده تصریح کرد: تنها نهاد قانونی مرتبط با ایرانیان خارج از کشور مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور است و اگر فرآیندی از سوی رئیس جمهور برای حضور سرمایه گذاران تعریف شود به صورت رسمی و از طریق رسانه ها به اطلاع هموطنان مقیم خارج از کشور خواهیم رساند لذا هشدار می دهیم مراقب فرصت طلبان باشید.

مسئولان ستاد ها هیچ سهمی نخواهند گرفت 

حلاج زاده افزود: آیت الله رئیسی روحیات خاصی دارند و اهل رانت و بده و بستان و معامله نیستند ولی اخیرا برخی افراد فرصت طلب و معلوم الحال در جلسات شبانه برنامه ریزی و شایع کرده اند که روسای ستادها و کسانی که در انتخابات تلاش کرده اند به مصنب های مدیریتی خواهند رسید و برخی هم پولهایی را ردو بدل کرده اند تا مدیریت ها را بفروشند و برخی افراد طماع هم فریب خورده اند که جای تعجب دارد.

رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور یادآورشد: به همه کسانی که در ستادها بودند اعلام شده بود که «هر خانه یک ستاد» شعار آیت الله رئیسی است و قرار نبود کسانی که در ستاد کار می کنند با هدف گرفتن پست و مسئولیت بیایند و همه دلی آمدند و ما هم به کسانی که داوطلب تبلیغ شدند صراحتا گفتیم همه کارها فقط دلی است وکسی نباید پس از انتخابات هیچ توقعی داشته باشد.

حلاج زاده اظهارداشت: رانت خواری در این دوره نداریم و قرار نیست با کسی معامله کنیم و اگر در این دوره هم بابت تبلیغات و یک فعالیت بخواهیم مسئولبیت تقسیم کنیم که آغاز یک فساد تازه و رانت خواری جدید است و این امور با روحیات رئیس جمهور منتخب در تضاد کامل است و ایشان آمده اند تا بساط این روحیه در کشور برچیده شود.

وی گفت: ما در مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور هرگز نگاه سیاسی نداریم و دنبال رانت و مسئولیت نیستیم و نگاهمان حرکت در مسیر منویات رهبری است و خود را سرباز نظام می دانیم و در چارچوب رسالت خود عمل می کنیم تا در خدمت ایرانیان خارج از کشور باشیم.

حلاج زاده افزود: شک نکنید در این دوره باید بساط رای خریدن برچیده شود و ما نباید بگذاریم در شوراها نیز به نام خدمت به مردم با هزینه های میلیاردی افرادی وارد شورا شوند و فساد کنند.

image_2021_6_25-0_33_53_659_UJy

کشور نیازمند تحول اساسی و تحقق مدیریت جهادی است

حلاج زاده در ادامه گفت: مشکلات زیاد است و متاسفانه به دلیل غارت ثروت مردم شاهد نارضایتی و بروز مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی هستیم و شک نکنید در دوره مدیریت جدید هیچ جایی برای رانت خواران، مفسدان، فرصت طلبان و نیروهای متظاهر و ویژه خوار نیست.

وی بیان کرد: مبارزه جدی با فساد و رانت خواران، تحول در سیستم اجرایی کشور، بهره گیری از نخبگان و نیروهای شایسته و سالم و گره گشایی از مشکلات و توجه به معیشت و زندگی مردم از رویکردهای دولت جدید خواهد بود تا امید در مردم زنده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز