نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

انتخاب آیت الله رئیسی بارقه امید را در مردم زنده کرده است

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۷۸۶۰
انتخاب آیت الله رئیسی بارقه امید را در مردم زنده کرده است
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب آیت الله رئیسی با روحیه فساد ستیزی و مبارزه با رانت خواری و بی عدالتی، بارقه امید را در میان مردم برای حل مشکلات زنده کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ از سوی انجمن صنفی کارفرمایان شرکت ها و موسسان حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین با برگزاری جشنی به مناسبت میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور دوره سیزدهم از دست اندرکاران ستاد انتخاباتی جامعه رانندگان و حمل و نقل کالا در قزوین تشکر و قدردانی شد.

در این مراسم که با حضور مجید حلاج زاده رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور، رجب رحمانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان کانون انجمن صنفی استادکاران و کارگران صنعت ساختمان، سیارمه رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان و کارگران استان و جمعی از رانندگان برگزار شد، از حضور موثر رانندگان در انتخابات تقدیر شد.

رجب رحمانی در این مراسم اظهارداشت: علیرغم همه تلاشی که دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی در خارج از مرزها انجام دادند و حتی از برگزاری انتحبات در برخی کشورها جلوگیری شد اما مردم همیشه در صحنه به ندای رهبری لبیک گفتند و بار دیگر نقشه های دشمن را خنثی کردند.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: تحریم ها، ویروس کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی در کاهش مشارکت موثر بود اما با همه این عوامل حضور مردم ارزشمند و قابل توجه بود و شخصیت بزرگواری که ضد فساد است بر مستند ریاست جمهوری تکیه زد که می تواند مشکلات را حل کند.

image_2021_6_25-0_35_48_740_1fs

رحمانی از جواب قاطعانه آیت الله رئیسی در سوالی در خصوص مخالفت دیدار با بایدن اظهارداشت: این جواب «خیر» قاطعانه حیثیت انقلاب و اقتدار نظام را به رخ استکبار کشید و با این روحیه می توانیم در مقابل زیاده خواهان بایستیم.

حفظ کرامت انسانها در اولویت است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:  حفظ کرامت انسانها برای ما اهمیت دارد و خوشحالیم که رئیس جمهور منتخب در سفر اخیر خود به مشهد مقدس بر این موضوع تاکید کردند  و همه باید بی مزد و منت برای خدمت به مردم همت کنیم.

رحمانی از جذب سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور به عنوان یکی از نکات مهم عنوان شده در نشست خبری رئیس جمهور یاد کرد و افزود: در مجلس آمادگی داریم برای روان سازی امور و حضور سرمایه گذاران اقدام و با آغوش باز از کارآفرینان استقبال کنیم.

نظر شما