استاندار قزوین:

آرزوی مرم آبیک در تامین آب شرب گوارا در حال محقق شدن است

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۱۹:۴۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۹۸۰۴۲
آرزوی مرم آبیک در تامین آب شرب گوارا در حال محقق شدن است
استاندار قزوین گفت: با روند مطلوب اجرای طرح انتقال آب شرب از سد طالقان به آبیک بزودی آرزوی مردم این شهرستان برآورده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت تصفیه خانه موقت و اضطراری شهر آبیک اظهارداشت: طرح انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک و سپس استان قزوین از کارهای بزرگی است که پس از سالها در حال اجراست و آرزوی مردم منطقه برآورده خواهد شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: تامین آب شرب از اولویت های مهم و اساسی دولت به شمار می رود و طرح انتقال آب به آبیک از کارهای عمرانی مهم و زیربنایی محسوب می شود.

جمالی پور بیان کرد: با توجه به ضرورت تامین آب شرب پایدار و مستمر برای شهروندان آبیکی انتقال آب شرب به این شهر به صورت مستقل تعریف شد و در اولویت قرار گرفت و امیدواریم با تحقق این مطالبه شاهد رضایت مندی مردم فهیم و نجیب آبیک باشیم.

استاندار قزوین اظهارداشت: به مردم شهرستان آبیک قول و تعهد داده بودیم که این طرح زودتر از موعد به بهره برداری برسد اما محدودیت های اعتباری ما را باچالش مواجه کرد که ضمن عذرخواهی از مردم تلاش می کنیم در ماههای آینده خبر خوش افتتاح طرح را به مردم بدهیم.

بازدید 4

وی گفت: البته مردم باید مطلع باشند که در اجرای این طرح با سختی ها و مشکلاتی هم مواجهیم و سنگلاخی بودن مسیر و نیز عبور خطوط لوله گاز و حریم جاده کمی کار را با چالش مواجه کرده که با همراهی مدیران و نمایندگان این موانع را برداشته ایم.

جمالی پور یادآورشد: علیرغم محدودیت های اعتباری به پیمانکاران هم اطمینان می دهیم منابع مالی آنها را تامین کنیم تا پروژه بموقع افتتاح شود.

استاندار قزوین بیان کرد: با اتمام عملیات آبگیری سد نهب کار بزرگی در منطقه تاکستان انجام شد و با تکمیل طرح انتقال آب سد  طالقان به آبیک و سایر مناطق استان امیدواریم خواسته دیرین مردم در تامین آب شرب گوارا و بهداشتی و سالم برآورده شود.

نظر شما