استاندار قزوین:

افزایش اعتبارات استان مرهون یک کار تیمی و پیگیری متمرکز بود/ تا لحظه آخر مسئولانه کار می کنیم

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۸۵۵۱
افزایش اعتبارات استان مرهون یک کار تیمی و پیگیری متمرکز بود/ تا لحظه آخر مسئولانه کار می کنیم
استاندار قزوین گفت: افزایش اعتبارات استان با یک کار تیمی و کمک نمایندگان و مسئولان سازمان برنامه و بودجه محقق شد و امیدواریم در سالهای آینده وضعیت اعتباری استان بهتر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای برنامه ریزی استان که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: درابتدای ورود به استان با رصد وضعیت بودجه ای استان به نقص های اساسی آن پی بردیم که حتی از « شهر ری» کمتر بود.

وی افزود: برای پیگیری موضوع یک کارگروه تخصصی تشکیل شد تا روی برنامه ها و شاخص ها متمرکز شویم تا بتوانیم با بهره گیری از همه ظرفیت های خود بویژه نمایندگان مجلس برای اصلاح موارد اقدام کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: روزی که قرار بود قزوین استان شود مسئولان وقت با هدف این که بتوانند مجوز تاسیس استان را بگیرند بسیاری از شاخص ها را بزرگ جلوه دادند و ظرفیت هایی را مانند بیمارستانهای فرسوده و استیجاری را داشته های مهمی اعلام کردند که بودجه بر اساس آن بسته شد و امروز تغییر در بودجه بسیار سخت و مشکل شده و باید با دهها استدلال محرومیت و نیازهای واقعی خود را اعلام و مسئولان کشور را مجاب کنیم که اعتبارات ما را افزایش دهند.

وی اظهارداشت: حتی راههای روستایی و فرسوده ما که آسفالت نامناسبی داشت در ردیف شاخص های مطلوب گنجانده شد و قزوین منطقه برخوردار محسوب شد و از اعتبارات مناطق محروم هم نتوانستیم استفاده کنیم.

جمالی پور افزود: چند سال تلاش کردیم تا به رئیس سازمان برنامه و بودجه بگوییم این شاخصها معقول نیست و خوشبختانه در یک کار جمعی و گروهی با همکاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، نمایندگان استان بویژه مهندس رجب رحمانی عضو کمیسیون بودجه توانستیم بخشی را اصلاح کرده و اعتبارات را افزایش دهیم که نقش دکتر نوبخت بسیار تعیین کننده و برجسته بود.

.همدلی مسئولان رمز موفقیت و خدمت به مردم است

استاندار قزوین یادآورشد: تعامل و همدلی مسئولان مهمترین رمز موفقیت در کارهاست و در استان توانستیم با این همکاری صمیمانه کارها را بخوبی پیش ببریم و روند کارها مطلوب بوده است.

وی گفت: همه ما سوار یک کشتی هستیم و اگر آسیب به آن وارد شود همه غرق می شویم و برای رسیدن آن به مقصد همه باید کمک کنیم و دست در دست هم قرار دهیم.

استاندار قزوین افزود: در زمینه بودجه استان به صورت تیمی عمل کردیم و ارتقای شاخض اعتباری به ما کمک کرد تا امسال هم شرایط مطلوب تری پیدا کنیم و سال آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

جمالی پور تصریح کرد: در توزیع اعتبارات شهرستانی عدالت رعایت شده ولی اگر ایرادی داشت اعلام کنید تا اصلاح شود.

image_2021_6_26-17_22_35_364_8t5

وی اضافه کرد: ۴ ردیف اعتباری شامل اعتبارات استانی، ارزش افزوده، محرومیت زدایی و اعتبار در اختیار نمایندگان داریم که از فرمانداران انتظار داریم مطالبات مردم و نیازهای منطقه را دسته بندی کرده و برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

استاندار قزوین از مدیران دستگاههای اجرایی خواست قانون بودجه را بدقت بخوانند و مطلع و آگاهانه رفتار کنند تا کارها روند مناسبی داشته باشد.

اولویت استان تکمیل طرح های نیمه تمام است/ تا لحظه آخر مسئولانه کار می کنیم

استاندار قزوین اظهارداشت: اولویت ما در استان تکمیل طرح های نیمه تمام است و فعلا طرح جدیدی را کلید نخواهیم زد.

جمالی پور با اشاره به روزهای پایانی دولت اظهارداشت: تا لحظه آخری که مسئولیت داریم باید خدمت گذار مردم باشیم و اگر کوتاهی کنیم حرام است.

وی اضافه کرد: در ۴۰ روز باقیمانده نباید کار مردم زمین بماند و اگر در فضای مجازی شایعه می کنند که چه کسی وزیر و استاندار و فرماندار می شود توجه نکنید و در ماموریت خود سست نشوید شاید برخی از شما مدیران در دولت جدید هم بودید و اگر قرار شد افراد دیگری بیایند با آرامش در جای دیگر خدمت کنید.

استاندار قزوین بیان کرد: به حواشی توجه نکنید و تا لحظه آخر کار کنید تا روزی که قرار شد مسئولیت را واگذار کنیم همه چیز به صورت مطلوبی تحویل داده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز