نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

تسلط بر امور و پیگیری استاندار قزوین جای تقدیر دارد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۸:۴۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۸۵۷۹
تسلط بر امور و پیگیری استاندار قزوین جای تقدیر دارد
نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار قزوین ضمن تسلط بر امور به جای پشت میز نشینی با حضور مستمر در کارخانه ها و بخش های مختلف و پیگیری موثر به حل مشکلات کمک کرده اند که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روح الله عباسپور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: مقام معظم رهبری به مسئولان و نمایندگان تاکید داشتند که به میان مردم بروند و از نزدیک با مشکلات اشنا شوند و برای حل آنها اقدام کنند.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استاندار قزوین خوشبختانه چند ویژگی خوب دارند و ضمن آشنایی و تسلط بر کارها بسیار پیگیرند و به جای پشت میز نشینی با حضور در کارخانه ها و مراکز تولیدی و صنعتی و کشاورزی در حل مشکلات عزم جدی دارند که جای تشکر دارد.

  عباسپور گفت: ارتباط ایشان با دولتمردان به تسریع در کارها منجر شده و در استان هم با تعامل خوبی که با همه نمایندگان دارند موجب وحدت و آرامش استان شده اند.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بودجه استان اظهارداشت: امیدواریم با توزیع عادالانه اعتبارات در شهرستانها برای تکمیل طرح های آبرسانی، راه روستایی و جمع آوری آبهای سطحی و توسعه امور کشاورزی اقدام مناسبی صورت گیرد.

image_2021_6_26-17_22_35_364_8t5

عباسپور یادآورشد: دولت در افزایش حقوق کارگران، بازنشستگان و کارمندان موفق عمل کرد و امیدواریم رضایت مردم جلب شده باشد.

وی اضافه کرد: امسال حقوق کارکنان دولت ۲۵ درصد افزایش یافت و نظر مجلس این بود که دریافتی های تا سقف ۱۰ میلیون تومان ۲۵ درصد اضافه شود و کار دیگر ۹۰ درصد حقوق بازنشستگان است که دستگاههای اجرایی می گیرند و مجلس دنبال تحقق عدالت است.

عباسپور اظهارداشت: مجلس همچنین ۹۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تصویب کرد و جهت گیری مصوبات بودجه در حمایت از کارکنان دولت و دهک های پایین و کارگری و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بود.

وی افزایش بودجه استان را در گرو همکاری نمایندگان، استاندار، مدیران استان و پیگیری های مستمر انجام شده دانست.

فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: باید توجه به پایگاههای اورژانس بیشتر شود و با ساخت پدهای بالگر بتوانیم یک فروند بالگرد اورژانس به ناوگان هوایی استان اضافه کنیم.

وی خواستار پیگیری جدی تر امور مربوط به پروژه چشمه نور استان قزوین شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز