رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین:

اعتبارات امسال استان قزوین به ۱۲۶۵ میلیارد تومان افزایش یافت

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۸۵۸۳
اعتبارات امسال استان قزوین به ۱۲۶۵ میلیارد تومان افزایش یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: با پیگیری مجموعه مدیران استان و نمایندگان اعتبارات استان افزایش قابل توجهی یافت و به 1265 میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل یاری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: اعتبارات هزینه ای استان 406 میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل 54.17 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: سهم استان قزوین از اعتبارات هزینه ای کشور معادل 1.9 درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: در بخش سایر هزینه ها اعتبارات استان 63 میلیارد تومان بود که عملکرد ما 139 میلیارد تومان بود که این افزایش با پیگیری های مستمر محقق شد.

یاری اضافه کرد: امسال هم افزایش حقوق کارکنان دولت 25 درصد بود و سهم درآمدهای مصوب استان هم 397 میلیارد تومان بود که معادل 1.45 درصد سهم کشور را به خود اختصاص داده بود.

وی گفت: 4 ردیف شامل اعتبارات در اختیار، نمایندگان، ارزش افزوده و محرومیت زدایی در بودجه لحاظ شده است.

یاری افزود: اعتبارات عمرانی امسال استان بالغ بر 913 میلیارد تومان شده که تا سه برابر افزایش یافته و اعتبارات جاری 406 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین یادآورشد: اولویت ما تکمیل طرح های نیمه تمام استان است تا بتوانیم وضعیت پروژه ها را ساماندهی کنیم.

image_2021_6_26-17_22_54_1_XgP

در ادامه علی رحمانی معاون برنامه و بودجه استان هم با تشریح ویژگی های بودجه و سهم اعتباری دستگاههای اجرایی گفت: تا سقف 80 هزار میلیارد ریال ظرفیت اوراق مالی اسلامی است که با تضمین بازپرداخت اصل و سود توسط شهرداری ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: همچنین اوراق تسویه که سالهای گذسته از ظرفیت آن استفاده کردیم در تهاتر دیون امکان خوبی است که معادل بودجه می توان از ابن ظرفیت استفاده کرد که از این محل این هفته 50 میلیارد تومان برای دهکده طبیعت دریافت کردیم.

رحمانی یادآورشد: اوراق تسویه باید در سامانه ثبت شده باشد و مطالبات شرکتها از این محل قابل وصول است. معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: همچنین 320 هزار میلیارد ریال در کشور برای کارآفرینی به تولید تزریق می شود و بودجه ریزی بر اساس عملکرد یک تکلیف است و حسابرسی تعهدی را دستگاهها باید انجام دهند.

رحمانی اظهارداشت: دراستان قزوین تعامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با دستگاهها زیاد است اما انتظار داریم مدیران تا پایان مرداد ماه موافقت نامه ها را ارسال کنند.

وی اعتبارات سال جاری دستگاههای اجرایی را ابلاغ و بر تکمیل طرح های نیمه تمام تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز