استاندار قزوین:

سردار شاهرخی فرماندهی مومن و مشاوری امین در استان قزوین بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۰۳۷۶
سردار شاهرخی فرماندهی مومن و مشاوری امین در استان قزوین بود
استاندار قزوین گفت: سردار شاهرخی فرماندهی مومن و مشاوری امین بود که در تقویت امنیت و آرامش استان نقش مهمی ایفا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه کشور، سردار عراقی از فرماندهان دفاع مقدس، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار، سیاهکلی، رحمانی و عباسپور نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتطامی ضمن تجلیل از خدمات سرتیپ دوم پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سابق، سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی به عنوان فرمانده سپاه استان قزوین معرفی شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسنم اظهارداشت: هر آمدنی را رفتنی است و خوشا به حال آنها که در ایام مسئولیت خود در خدمت به مردم روسفید می شوند و یادگاری از خود برجای می گذارند.

وی بیان کرد: سردار شاهرخی از فرماندهان خوب و متعهد سپاه بود و اخلاق مداری را پیشه کرد و به عنوان خدمتگزاری مردمی همراهی موثر در امور داشتند و مشاوری امین برای ما محسوب می شدند.

جلسه 22

استاندار قزوین یادآورشد: نگاه ما این بود خدمت صادقانه داشته باشیم و همه در استان تلاش کردند به مردم خدمت کنند و ما از مشاوره خوب سردار شاهرخی در شورای تامین همواره برخودار می شدیم و استفاده مناسبی داشتیم.

وی گفت: از رفتن سردار شاهرخی ناراحت شدیم چون ایشان دغدغه خدمت داشتند و کمک کردند تا در استان قزوین روحیه انسجام و همدلی تقویت شود و در این مسیر از همراهی امام جمعه،فرماندهان سپاه و بسیج و نیروی انتظامی، مدیران و نمایندگان که در کنار هم بودیم تشکر می کنم.

جمالی پور اضافه کرد: در شرایط بد اقتصادی که در کشور تحصن کارگری داشتیم و در موضوع بنزین که کشور دچار التهاب شد خوشبختانه به دلیل مدیریت منطقی و همدلی همه ارگانها در این ایام، قزوین امن ترین استان کشور بود.

وی اظهارداشت: همه در کنار هم بودیم و حضور ۵۲ درصدی مردم در انتخابات مضداق بارز همراهی مردم و مسئولان و آرامش و امنیت قابل توجه در این استان است.

استاندار قزوین از سردار آتانی فرمانده جدید سپاه استان هم به عنوان نیرویی توانمند یاد کرد و گفت: امیدواریم ایشن نیز همراه مدیران باشند و توسعه و امنیت استان تقویت شود.

جلسه 33

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سردار شاهرخی فرمانده سابق، سردار رستمعلی رفیعی آتانی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان قزوین معرفی شد.

 

نظر شما