نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

با تنگ نظری نمی توان توسعه استان قزوین را محقق کرد/ واگذاری زمین به سرمایه گذار تسهیل شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۱۸۹۳
با تنگ نظری نمی توان توسعه استان قزوین را محقق کرد/ واگذاری زمین به سرمایه گذار تسهیل شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان با تنگ نظری، توسعه پیدا نمی کند بلکه باید با تسهیل در واگذاری زمین به سرمایه گذاران دارای اهلیت از ظرفیت بخش خصوصی برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و توسعه شتابان قزوین استفاده بیشتری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در مراسم کلنگ زنی بیمارستان 100 تختخوابی دکتر شکرزاده در ناحیه شهری مهرگان که روز یکشنبه با حضور استاندار برگزار شد اظهارداشت: مهمترین وظیفه مدیران و نمایندگان فقط خدمت به مردم است و در این مسیر هیچ منتی بر مردم نداریم زیرا کارگزاران انتخاب شده اند تا خدمت کنند.

وی افزود: گاهی اوقات تنگ نظری هایی در همکاری با سرمایه گذار مشاهده می شود که زیبنده نیست و متقاضی را فراری می دهد و با تاکید استاندار باید این موانع برطرف شود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قزوین زمین های فراوانی داریم اما در واگذاری آنها امساک می کنیم و گاهی اوقات سرمایه گذار از آمدن به استان پشیمان می شود و همین بیمارستان اگر در چند سال قبل که به قزوین آمدند همکاری می شد امروز مردم مهرگان صاحب یک بیمارستان تخصصی خوب بودند.

کلنگ زنی3

وی بیان کرد: دکتر شکرزاده یک بار به دفتر اینجانب مراجعه کردند و گلایه داشتند که همراهی خوبی برای اجرای این طرح مهم با ایشان نمی شود که پس از تماس با استاندار خوشبختانه همراهی خوبی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی صورت گرفت و با همکاری خوب شهردار و شورای محمدیه توانستیم موانع را برداریم و امروز عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز شده است.

سیاهکلی اظهارداشت: متاسفانه چند سالی است ادبیاتی در قزوین راه افتاده و برخی می گویند هر کسی که آمد سرمایه گذاری کند و اگر زمین گرفت، جنجال بپا می کنند که زمین ها را گرفتند، بردند و خوردند و رعب وحشتی ایجاد می کنند تا کسی وارد کارهای بزرگ نشود.

وی اضافه کرد: چرا تنگ نظری داریم و نمی گذاریم سرمایه گذاران علاقمند و دلسوز وارد استان شده و خاک ما را ارزشمند کرده و زمین های بایر ما را با اجرای طرح هاتی مهم عمرانی، درمانی، تفریحی و ورزشی آباد کنند.

سیاهکلی گفت: در حال حاضر متقاضیانی هستند که اگر ما در مهرگان به آنها زمین واگذار کنیم حاضرند سالنهای ورزشی و بوستان و مدرسه و درمانگاه بسازند اما آنقدر سخت می گیریم که پشیمان می شوند لذا انتظار داریم کمی آینده نگر باشیم و برای توسعه و عمران شهرهای خود و استان همراهی لازم را داشته باشیم تا مردم از رفاه نسبی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از هر گونه تخلف و رانتی می توانیم مقررات تنظیم کنیم تا کارها بر اساس آنچه پیش بینی و تعهد شده پیش برود و کسی تخلف نکند.

سیاهکلی گفت: در شرایطی که فروش نفت نداریم و درآمد دولت محدود شده نمی توان به اجرای پروژه های عمرانی از سوی دولت چشم امید بست برای نمونه آبرسانی از سد طالقان به قزوین بیش از 2 هزار میلیارد تومان هزینه لازم دارد که دولت قادر به تامین آن نیست و نیم قرن طول می کشد تا اجرا شود لذا بخش خصوصی را وارد کار کردیم و پروژه بسرعت در حال اجراست.

سیاهکلی کلنگ

وی اظهارداشت: بخش خصوصی هم سرمایه و هم توان تخصصی و انگیزه لازم برای اجرای پروژه ها را دارد و ما باید فقط بستر حضور این افراد را مهیا کرده و امکان توسعه استان را با کمک بخش خصوصی مهیا کنیم و از دکتر شکرزاده هم که متولی ساخت این بیمارستان 100 تختخوابی شده اند تشکر می کنیم که صالحات باقیاتی از خود برجای می گذارند که دعای خیر مردم را بدنبال خواهد داشت.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از تلاش خوب شهردار و شورای شهر محمدیه در خدمت رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز