دادستان تاکستان:

برخورد سخت و عبرت آموز با متهمین پرونده آدم ربایی موسوم به «تاکلند»

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۰۲۰۳۱
برخورد سخت و عبرت آموز با متهمین پرونده آدم ربایی موسوم به «تاکلند»
دادستان تاکستان گفت: در رابطه با پرونده آدم ربایی«تاکلند» با کسی مماشات نخواهیم کرد و برخورد قوه قضاییه سخت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  حسین رجبی در این باره اظهارداشت: تاکنون چهار نفر در ارتباط با آدم ربایی و ضرب جرح پرونده موسوم به «تاکلند» دستگیر شدند. 

مدعی العموم تاکستان گفت: پنج شنبه سوم تیرماه، سه نفر در جاده آقچه کند، خودروی مدیر (ادمین) یکی از صفحات پر بازدید استان به نام تاکلند را متوقف می کنند و وی را می ربایند و ربایندگان این فرد را به جاده خورهشت منتقل و او را با چاقو ضرب و جرح می کنند.

رجبی تصریح کرد :در ادامه این حادثه دو نفر دیگر به ربایندگان اضافه شده و با سرقت تلفن همراه فرد ربوده شده، متواری می شوند .

به گفته مدعی العموم شهرستان تاکستان، بلافاصله بعد از این اتفاق دو نفر به جرم مشارکت در آدم ربایی و دو نفر به جرم سرقت دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند .

وی تصریح کرد: یک نفر دیگر تحت تعقیب قضایی است که با دستگیری وی تحقیقات کامل شده و پرونده با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری ارجاع داده خواهد شد .

رجبی در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا این حادثه بصورت برنامه ریزی شده و در جواب انتقاد و توهین به یکی از مسئولان شهرستان بوده افزود: این مسئله در حال بررسی است و تا پایان تحقیقات نمی توان در این باره انظری داد.

وی شجاعت و اقتدار را لازمه اصلی اجرای عدالت دانست و یادآورشد: در برخورد با مجرمان و عوامل سلب امنیت جامعه هیچگونه مماشاتی نمی شود و منصب و جایگاه افراد در روند رسیدگی به پرونده های قضایی تاثیری ندارد .

رجبی افزود: با توجه به رویکرد پیشگیرانه قوه قضاییه چند بار به ادمین صفحه «تاکلند» در مورد مطالب بدون پایه و اساس تذکر داده و احتمال شکایت از سوی افراد حقیقی و حقوقی به وی گوش زد شده بود.

وی ادامه داد: درباره توهین به مدیران و مسئولان تا زمانی که شاکی خصوصی نداشته باشد مدعی العموم اختیار ورود به مسئله را ندارد اما افراد نباید قبل از شکایت خوشان اقدام به برخورد با این قبیل توهین ها کنند .

دادستان تاکستان تصریح کرد: طبق احادیث و روایات، آبروی مومن از حرمت خانه کعبه بالاتر است  و از صاحبان رسانه و کاربران  فضای مجازی درخواست می شود بدون تایید و منبع رسمی خبری را منشر نکرده و با آبروی افراد بازی نکنند. 

رجبی افزود :صاحبان ۹۵ درصد از صفحات مجازی پر بازدید تاکستان شناسایی شده اند و از آنها می خواهیم اصل مهم اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند در غیر این صورت در برخورد با جرائم فضای مجازی مدعی العموم ورود کرده و با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز