استاندار قزوین:

تا آخرین روز مسئولیت خدمت می کنیم/ اختلاف سلیقه مانع خدمت به مردم نیست

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۲۰۷۷
تا آخرین روز مسئولیت خدمت می کنیم/ اختلاف سلیقه مانع خدمت به مردم نیست
استاندار قزوین گفت: تا آخرین روز مسئولیت با انگیزه و نشاط کار خواهیم کرد و اختلاف سلیقه سیاسی هرگز مانعی در خدمات مضاعف به مردم نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در مراسم افتتاح بوستان بانوان در ناحیه شهری مهرگان اظهار داشت: خدمات شورا و شهرداری می تواند به اعتماد سازی منجر شود و ما قدرشناس مدیران و مجموعه کارکنان شهرداری محمدیه در خدمت رسانی هستیم.

وی بیان کرد: حتما مردم وقتی خدمت را ببینند نسبت به خدمتگزاران تکریم می کنند و این احساس رضایت در پروژه ها کاملا مشهود است.

استاندار قزوین از همکاری و تعامل امام جمعه محمدیه، فرماندار البرز ، شهردار و شورا تشکر کرد و افزود: مجموعه این همکاری ها موجب شده تا وضعیت زندگی در محمدیه هر روز بهتر شود.

جمالی پور با اشاره به مشکلات مردم این منطقه اظهارداشت: نبود بیمارستان در مهرگان یکی از مطالبات مردم بود و خوشحالیم که بخش خصوصی ورود کرده و ما حمایت می کنیم تا بیمارستان 100 تختخوابی دکتر شکرزاده به سرعت آماده بهره برداری شود.

وی گفت: در هر حال خدمت شایسته در کنار همکاری مردم می تواند به موفقیت های بیشتری منجر شود اما اگر مردم همکاری نکنند کارها عقیم می شود لذا باید اعتماد سازی کنیم و نشان دهیم خدمتگزار مردم هستیم.

نصیری 2

استاندار قزوین یادآورشد: در این دو سال گذشته بدترین شرایط را سپری کردیم به طوری که یک زمان سالی ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد داشتیم و الان ۱۰ میلیارد دلار هم درآمد ارزی نداریم و در مدیریت کشور چالش جدی وجود دارد.

وی بیان کرد: اگر وضعیت اعتبارات خوب بود کارهای بزرگی انجام می شد و علیرغم این که از همه ارتباطات خود استفاده کردم اما مشکلات زیاد و اعتبارات بسیار محدود بود و دست ما بسته شد.

استاندار قزوین یادآورشد: در چند ماه گذشته با پیگیری های مستمر توانستیم اعتبارات ارزش افزوده را تا دو برابر دریافت کنیم و بودجه استان که به اندازه یک شهرستان بود نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرد و امیدواریم در کارها گشایش شود.

جمالی پور تصریح کرد: وضعیت امروز حاصل شاخصهای اشتباهی بود که در گذشته بنا نهاده شده بود اما در این دو سال تلاش کردیم با کمک نمایندگان قبلی و فعلی وضعیت بهبود پیدا کند که آقای نوبخت هم کمک کردند و اوضاع بودجه بهتر شده است.

وی گفت: اینکه بودجه استان از ۲۸۰ میلیارد به ۱۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته به سادگی ممکن نشده بلکه توانستیم با دلایل منطقی و کمک نمایندگان از سد برنامه و بودجه و مجلس بگذریم و هنگامی که پذیرفتند بودجه ایراد دارد دنبال راهکار بودیم و امروز امیدواریم ظلم به قزوین با افزایش اعتبارات کمی جبران شود.

استاندار قزوین یادآورشد: امروز می توانیم به کارمندان و مجموعه خود نیم نگاهی داشته باشیم و شرمندگی گذشته را جبران کنیم و بسیار امیدواریم کارهای بزرگی هم در بخش عمرانی استان اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به مشکلات ناحیه شهری مهرگان اظهارداشت: مسکن مهر در این ناحیه ساخته شد اما به فکر زیرساخت های آن نبودند و ما تلاش کردیم وضعیت زندگی مردم و ساکنان این ناحیه شهری که بیش از 60 هزار نفر است را ارتقا بخشیم و در این راه شهرداری و شورای محمدیه و فرماندار البرز بسیار همراه بودند.

جمالی پور گفت: ضمن عذرخواهی از مردم و پذیرفتن انتقادات و گلایه های آنها باید اذعان کردمحدودیت منابع مالی بسیاری از کارهای ما را متوقف و یا محدود کرد اما آنچه در توان داشتیم انجام دادیم و امسال امیدواریم وضعیت بهتری در مهرگان ایجاد شود.

وی بیان کرد: تا آخرین روزی که هستیم خدمت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد اختلاف سلیقه و تفاوت در سلایق سیاسی به خدمت رسانی آسیب برساند.

استاندار گفت: نادیده گرفتن خدمات نظام و دولت با اهداف سیاسی خیانت است و امیدواریم در این روزهای پایانی دولت همچنان با تلاش مضاعف بتوانیم در مسیر خدنمت رسانی به مردم کوشا باشیم.

نصیری

در ادامه محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز هم گفت: کمبودها در ناحیه شهری مهرگان زیاد است و با محدودیت منابع مالی اجرای این طرح های عمرانی می تواند مسرت بخش باشد.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام داده و در شهر محمدیه هم با همکاری خوب اداره راه و شهرسازی و سایر ادارات طرح های ارزشمندی عملیاتی شده است که به رفاه زندگی مردم کمک خواهد کرد.

نصیری تصریح کرد: با انتخاب آقای رحیمم لو شهردار محمدیه خوشبختانه تحول خوبی در شهر رخ داده و هر روز شاهد اجرای پروژه های مختلفی هستیم که رضایت مندی مردم را بالا برده است.

فرماندار البرز تصریح کرد: امروز شهر محمدیه یکی از بهترین و پر جمیعت ترین و زیباترین شهرهای استان و محلی امن و آرام برای زندگی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز