اخبار انتظامی استان قزوین:

۶۵۰ تن گندم احتکار شده در قزوین کشف شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۲۲۳۱
۶۵۰ تن گندم احتکار شده در قزوین کشف شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۶۵۰ تن گندم احتکار شده به ارزش تقریبی ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محدوده شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان آبیک با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی در تداوم اجرای طرح مبارزه با احتکار و گران فروشی اقلام اساسی از دپوی حجم زیادی گندم احتکاری واقع در محدوده شهرستان آّبیک مطلع شدند.

 وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره جهاد کشاورزی در بازدید از ۲ دامداری مقدار ۶۵۰ تن گندم دپو شده کشف کردند.

 فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه انبار مذکور در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده بوده و موجودی آن نیز در این سیستم ثبت نبود، از محرز بودن احتکار این کالاها خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه در این عملیات ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 این مقام ارشد انتظامی از دستگیری فرد متخلف در این رابطه خبر داد و گفت: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی و پس از بررسی پرونده فرد متخلف متعهد شد نسبت به تحویل گندم به اداره غله اقدام و گزارش آن را تحویل اداره جهاد کشاورزی کند.

 سردار ابراهیمی احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز و مایحتاج عمومی به قصد منفعت طلبی را ظلمی بزرگ در حق مردم و جامعه عنوان کرد و گفت: پلیس قاطعانه با این گونه فرصت طلبان و سودجویان مقابله کرده و از عموم مردم نیز می خواهیم که هرگونه اخبار و اطلاعات خود از احتکار کالاها توسط افراد فرصت طلب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند.

غرق شدگی جوان ۲۵ ساله درتاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از غرق شدن جوانی ۲۵ساله هنگام شنا در استخر ذخیره آب در یک دامداری در روستای اک خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: روز گذشته در پی اعلام مرکز۱۱۰مبنی بر یک مورد غرق شدگی در استخر داخل دامداری در روستای اک، بلافاصله تیمی از عوامل امدادی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۲۵ ساله هنگام شنا در یک استخر ذخیره آب به عمق ۵ متر دچار غرق شدگی شده و جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش به شهروندان توصیه کرد: رودخانه ها و کانال های آب و استخرهای کشاورزی حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان می بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان های ایمن و استخرها برای شنا استفاده کنند.

۲۵ فقره سرقت سیم برق در قزوین

 جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سیم های برق با کشف ۲۵ فقره سرقت دراین شهرستان قزوین خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار داشت:‌ در پی گزارش متعدد در خصوص سرقت سیم های کابل برق، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه چوبیندر قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پاسگاه چوبیندر در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی و گشت های نامحسوس پلیسی سارق را حین سرقت سیم برق به همراه آلات و ادوات سرقت دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات پلیس به ۲۵ فقره سرقت سیم برق در حوزه شهرستان قزوین اعتراف کرد.

 سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه سرقت نیز بوده به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد عنوان کرد: همکاری شهروندان با پلیس زمینه ساز کاهش جرایم مختلف می شوند، که در همین راستا شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز