نایب رئیس فدراسیون بدمینتون:

رشته بدمینتون با برنامه استراتژیک و راهبردی می تواند در آسیا بدرخشد

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۲۴۱۱
رشته بدمینتون با برنامه استراتژیک و راهبردی می تواند در آسیا بدرخشد
نایب رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: رشته بدمینتون با داشتن برنامه راهبردی و استراتژیک و شناسایی و حمایت از استعدادهای جوان و نوجوان می تواند در آُسیا بدرخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان قزوین روز دوشنبه با حضور فریبا مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون کشور ، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و روسای هیئت های شهرستانها و اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

در این مجمع پس از رای گیری ناصر یعقوبی تنها نامزد پذیرش مسئولیت هیئت، با 17 رای قاطع اعضا برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین انتخاب شد.

فریبا مددی در این مجمع اظهارداشت: کسب سهمیه المپیک از سوی خانم ثریا آقایی که بعد از 13 سال تاریخ ساز شد بعد از ورزشکار قهرمان کاوه محرابی یک افتخار بزرگ است و نشان می دهد این رشته استعدادهای ارزشمندی دارد که باید آن را شکوفا و حمایت کنیم.

مدیدی3

وی بیان کرد: این رشته می تواند در کشور افتخارات مهمی برای ما کسب کند اما تحقق آن مستلزم تلاش بیشتر و تقویت هیئت ها برای شناسایی استعدادهای رده های سنی مختلف است.

نائب رئیس فدراسیون بدمینتون کشور یادآورشد: چون برنامه راهبردی و استراتژیک داشتیم پس از شناسایی خانم ثریا آقایی در سن 12 سالگی روی این ورزشکار سرمایه گذاری کردیم و در ۱۵ سالگی به مسابقات ژاپن اعزام شد.

وی بیان کرد: روسای هیئت ها هم باید حتما در کار خود برنامه راهبردی و استراتژیک داشته باشند و با هدف گذاری و ماموریت تعریف شده جلو بروند تا موفق شوند.

مددی اظهارداشت: در فدراسیون برای سه دوره ۴ ساله برنامه راهبردی داشتیم و پس از آن توانستیم سهمیه المپیک کسب کنیم و در ردیف ده کشور برتر آسیا قرار بگیریم.

مددی گفت: در حال حاضر چند داور جهانی، سرداور و مربی بین المللی داریم و مسابقات بین المللی دهه فجر از 5 هزار دلار به 25 هزار دلار افزایش یافته و جایگاه آن ارتقا یافته است.

جلسه 123

وی اضافه کرد:در راستای درخشش ورزشکاران در سطوح ملی و بین المللی حمایت لازم را انجام خواهیم داد تا ورزشکاران ما بتوانند مدال آور شوند.

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: استان قزوین از استعدادهای ورزشی خوبی برخوردار است و می تواند در لیگ هم مطرح شود و از رئیس جدید هیئت انتظار داریم هدف گذاری خود را در ارتقای این رشته و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و حضور در لیگ متمرکز کند.

مددی برای تحقق دانش افزایی، برگزاری اردوی تیم ملی و میزبانی از مسابقات از سوی استان قزوین هم اعلام آمادگی کرد.

جلسه 321

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون از خدمات سخن سنج رئیس سابق هم تقدیر و تشکر کرد و گفت: از پذیرش مسئولیت از سوی آقای یعقوبی ممنون هستیم و امیدواریم از همه نیروها برای پیشبرد برنامه ها استفاده شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز