رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

جریان انقلابی برای رفع مشکلات مردم هیچ بهانه ای ندارد

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۸:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۲۷۸۶
جریان انقلابی برای رفع مشکلات مردم هیچ بهانه ای ندارد
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: امروز دیگر نیروهای انقلابی و اصول گرا هیچ بهانه ای برای خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روح اله عباسپور در خصوص ضرورت عزم جدی مسئولان برای حل مشکلات مردم در شرایط کنونی اظهارداشت: در یک مقطعی مردم، مجلس و دولت را در اختیار یک جریان فکری قرار دادند و نتیجه مطلوبی نگرفتند و امروز که ملت، دولت و مجلس را در اختیار جریان انقلاب قرار داده است و به نوعی  به جریان فکری نیرو های انقلاب اعتماد و اتمام حجت کرده و منتظر گره گشایی از مشکلات هستند.

وی افزود: امروز دیگر هیچ بهانه ای برای نیروهای انقلاب و اصول گرا وجود ندارد و باید برای مردم کار کنند تا گره از مشکلات کنونی باز شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در خصوص شاخص های انتخاب اعضای کابینه از سوی رئیس جمهور منتخب گفت: آقای رئیسی با توجه به اینکه در جلسات سران کشور و در تصمیم گیر های کلان کشور از جمله در حوزه اقتصادی نقش داشتند به طور کامل به مسائل کشور واقفند و در جریان معضلات و مشکلات کشور هستند و قطعأ انتخاب اعضای کابینه در راستای رفع مشکلات کشور صورت خواهد گرفت.

عباسپور خاطرنشان کرد: مهم ترین مشکلات کشور تحقق عدالت اجتماعی، رکود اقتصادی، اشتغال، معیشت مردم، کاهش ارزش پول ملی، تسهیل بازار کسب و کار و موضوعات مهم دیگری است که رئیس جمهور آینده برای رفع آنها تلاش خواهد کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حوزه فرهنگی نیز مشکلاتی وجود دارد از جمله ساماندهی فضای مجازی کشور لذا دولت به تناسب مطالبات مردم باید گزینه های خود را برای وزارتخانه ها در نظر بگیرد و وزیران خوبی معرفی شود و مجلس هم به دولت کمک می کند تا دولت تشکیل شده و کار خود را آغاز کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور برای انتخاب وزیر صمت از کمیسیون صنعت و معدن مجلس نظر مشورتی گرفته است گفت: البته هیچ ضرورتی ندارد که در خصوص انتخاب وزیر صنعت و معدن از کمیسیون صنعت مجلس مشورت گرفته شود زیرا انتخاب وزیران بر اساس قانون در اختیار رئیس جمهور است و مشورت گرفتن از مجلس و کمیسیون جنبه قانونی ندارد و رئیس جمهور بر اساس شاخص هایی که تشخیص می دهد وزیران را انتخاب و به مجلس  معرفی می کند و مجلس اختیار دارد که به وزیران معرفی شده رای اعتماد بدهد یا ندهد و اطمینان دارم که مجلس با حفظ استقلال  خود به دولت کمک می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز