استاندار قزوین:

موفقیت در هر کاری در سایه مشارکت جمعی محقق می شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۳:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۲۸۷۹
موفقیت در هر کاری در سایه مشارکت جمعی محقق می شود
استاندار قزوین گفت: کشور در سایه مشارکت جمعی و بسیج ظرفیت‌ها ساخته می‌شود و توفیق مضاعف با بهره گیری از تمامی استعدادها و توانمندی‌ها به دست می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در آیین افتتاحیه شهرداری شهر قشلاق، اظهار کرد:سیاه و سفید کردن افراد بزرگترین ظلم به مردم و کشور است چون همه آحاد جامعه سرمایه های کشور محسوب می شوند.

وی افزود: اگر می خواهیم کشور ساخته شود این هدف در سایه اعتماد و تکریم و احترام به جامعه محقق می شود.

استاندار قزوین گفت: شهرداران باید از تمامی ظرفیتها استفاده کنند و حتی به سراغ منتقدان نیز بروند و برنامه های آن را بخواهند و اخلاق های مخل توسعه را کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه امیدواریم ارتقای قشلاق به شهر مایه خیر و برکت برای مردم بشود، افزود:موفقیت در هر کاری در سایه مشارکت جمعی محقق می شود و کار گروهی خیلی سریعتر به سرانجام خواهد رسید.

استاندار قزوین تصریح کرد: این فرهنگ و اقدام اگر مسیر درست خود را طی کند مایه خیر و برکت برای جامعه می شود.

جمالی پور گفت: اعضای جدید شورای سهر باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنند چون توفیق خدمت بسیار کوتاه است و خیلی سریع از دست می رود.

وی با تشکر از زحمات استانداران، نمایندگان و مسوولان سابق و فعلی استان برای ارتقای این شهر، افزود:این کار در سایه مشارکت جمعی صورت گرفته است و افراد مختلفی در سالهای گذشته تلاش کردند که باید از زحمات آنها تشکر کنیم.

وی گفت: از شهرداران درخواست داریم که خدمتگزار صادق برای مردم باشند و از همه ظرفیت های درون شهر برای خدمتگزاری بهتر به مردم استفاده کنند.

عمران و آبادانی قشلاق سرعت می گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در این مراسم، گفت:اعتباری را برای یکی از طرح های اولویت دار این شهر با دستور استاندار تامین می کنیم و بعد از این عمران و آبادانی این شهر سرعت بیشتری می گیرد.

علی فرخزاد گفت:با توجه به برگزاری انتخابات شوراها از دفتر شهری درخواست داریم موضوع آموزش شوراهای روستایی و شهری را جدی بگیرند و در فرصت باقی مانده تا استقرار شوراها برای آموزش آنها اقدام نمایند.

وی گفت: مهمترین کار شوراها انتخاب شهردار است که باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز