دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۵ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۲۹۰۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۵ تیر ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 59 بیمار جدید بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته تعداد 59 بیمار جدید بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند 

وی با بیان اینکه در این مدت متاسفانه دو بیمار کرونایی نیز در استان قزوین جان باختند، تصریح کرد: در حال حاضر 260 بیمار کرونایی در استان بستری هستند و 18 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 276 نفر است و در بیست و چهارساعت گذشته هم 43 نفر پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سلیمانی گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا 26 هزار و 661 نفر در استان بستری شده اند و تعداد فوتی ها نیز به یک هزار و 822 نفر رسیده است.

وی اظهارداشت: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان قزوین 65 هزار و 986 نفر و موارد محتمل و مشکوک به 14 هزار و 770 نفر رسیده است.

سلیمانی اضافه کرد: با تلاش کادر درمانی تاکنون 22 هزار و 206 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز