استاندار قزوین:

توسعه پایدار و موفقیت درکارها در سایه وحدت و مشارکت مردم ممکن می شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۳۱۵۳
توسعه پایدار و موفقیت درکارها در سایه وحدت و مشارکت مردم ممکن می شود
استاندار قزوین گفت: توسعه پایدار و موفقیت در کارها تنها با انسجام و وحدت همه جانبه و مشارکت مردم در کارها ممکن می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در آیین افتتاح شهرداری شهر زیاران اظهارداشت: امروز شرایط کشور به گونه ای است که باید تفرقه و بدبینی را کنار بگذاریم و به سمت وحدت پیش برویم.

وی بیان کرد: تجربه نشان داده هر کجا مردم و مسئولان در کنار هم بودند و از تفرقه دوری کردند به موفقیت رسیدیم و هرجا چند دستگی بوده آسیب دیده ایم و کارها زمین مانده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: در دوران جنگ بیش از ۱۷۰ کشور با تمامی تجهیزات به کمک صدام آمدند تا با ایران اسلامی مقابله کنند اما انسجام و وحدت جامعه زیر لوای رهبری موجب پیروزی کشور شد.

آبیک

جمالی پور گفت: کار اجرایی در کشور یک امر مشارکتی و جمعی است و هر فردی نقشی برعهده دارد که اگر به وظیفه خود به خوبی عمل کند نتیجه بخش خواهد بود.

وی افزود: در کشور این ظرفیت وجود دارد که مسیر توسعه را سریعتر طی کنیم و اگر امروز به توسعه پایدار نرسیده ایم و با چالش مواجهیم ناشی از مدیریت غلط و برخی رفتارهای نامناسبی است که باید از آن دوری کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به ارتقای سه روستای استان به شهرگفت: این مطالبات شهروندان با تلاش و کار جمعی کارشناسان و یک پروسه طولانی ممکن شده که باید قدر آن را دانست و در مسیر خدمت به مردم گام برداشت.

جمالی پور خطاب به شهردار جدید این شهر اظهارداشت: مسئولیت فرصتی است که می تواند خیر دنیا و آخرت را رقم بزند و اگر در آن کوتاهی کنیم در نزد خداوند پاسخگو خواهیم بود.

وی افزود: ما از طرف مردم وظیفه داریم کارها را به سرانجام برسانیم تا آسایش و رفاه برای مردم مهیا شود زیرا مردم حق بزرگی بر مدیران دارند و باید مراقب باشیم این حق نادیده گرفته نشود و شهردار جدید زیاران لازم است با پیگیری امور و توزیع عادلانه خدمات برای خدمت به مردم تلاش کند.

صالحی

شهر زیاران ظرفیت توسعه را دارد

در ادامه مصطفی صالحی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: دوره ششم شوراهای اسلامی را با آموزش شروع کرده ایم تا اعضای شورا با قدرت و مهارت شروع به کار کنند و در انتخاب شهرداران و رسیدگی به وظایف خود مشکلی نداشته باشند.

صالحی افزود: شهر زیاران ظرفیت زیادی برای کار دارد و در حال حاضر از اعتبارات خوبی برخوردار است و امیدواریم با آغاز به کار فعالیت شهرداری در این شهر، خدمات خوبی به مردم ارایه داده شده و رضایت مردم جلب شود.

وی بر تلاش شوراها و مدیریت شهری زیاران برای اجرای طرح های عمرانی تاکید کرد و اظهارداشت: عمر پروژه های عمرانی در شهرها کوتاه است و باید شهرداری ها نظرات کارشناسی و فنی را در اجرای طرح ها لحاظ کنند.

در ادامه شهرام احمد پور فرماندار آبیک گفت: شهر زیاران از شهرهای مهم و مورد توجه استان است که قطب تولید گندم محسوب می شود و با داشتن کشتارگاه دام و طیور در استان شاخص است.

احمدپور افزود: زیاران قطب تولید قطعات خودرو بویژه استارت خودرو در کشور است و مشاغل و کارگاه های خانگی استارت و دینام در این شهر مشغول به تولید هستند.

احمدپور

وی بیان کرد: زیاران در دوران جنگ تحمیلی ۳۳ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده و مردمانی سخت کوش دارد که پای بند ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

احمدپوریادآورشد: ارتقای این روستا به شهر هدیه ارزشمند دولت تدبیر و امید بود و در حال حاضر با تاسیس سه شهر جدید در استان خوشبختانه دو شهر آن در شهرستان آبیک است.

فرماندار آبیک افزود:در صورت حمایت مسئولان، شهر  زیاران می تواند به قطب گردشگری در استان تبدیل شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز