استاندار قزوین:

امنیت و اقتدار کشور کاملا وابسته به تولید است

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۳۶۱۵
استاندار قزوین گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور وابسته تولید است و در صورت حمایت جدی از تولیدکنندگان می توان معیشت و اقتصاد را بهبود بخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح خط تولید کولر گازی در شرکت گلد ایران گفت: تولید مهمترین موضوع کشور است و سالهاست رهبری شعار سال را با محور تولید تعیین می کنند که بیانگر اهمیت این موضوع است.

وی افزود: امنیت امروز کشور به تولید وابسته است زیرا اگر همه امکانات را داشته باشیم اما معاش مردم حل نشود امنیت ما آسیب خواهد دید.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز تولیدکنندگان ما افسران و فرماندهان جنگ اقتصادی هستند و اگر موفق شوند با کمک ما این کار ممکن شده و اگر مشکل دار شوند ما باعث شده ایم.

image_2021_7_7-13_12_55_543_WJi

جمالی پور یادآور شد: اگر دغدغه فرهنگی داریم و اگر معاش بر هم بریزد حتما فرهنگ آسیب می بیند لذا باید به تولید اهمیت داده و از آن حمایت کنیم تا اوضاع بهبود یابد.

وی بیان کرد: گاهی برای دستیابی به یک موفقیت به بخش های دیگر آسیب می زنیم  فکر می کنیم برای نمونه در کشاورزی انقدر آب مصرف کردیم که منابع آب زیرزمینی نابود شده یا از تولید کننده انقدر هزینه می گیریم که ضعیف می شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: یک زمان کارخانه ارج داشتیم و نابودش کردیم و امروز اگر نتوانیم از واحدهای موفق خود حمایت کنیم چنین سرنوشتی نصیب آنها خواهد  شد.

وی بیان کرد: جزیره ای فکر کردن موجب نابودی می شود اما هرجا نگاه مکمل داشتیم و وحدت فرماندهی بود موفق شدیم. 

استاندار قزوین گفت: باید دولت در کنار تولید کننده و حامی دولت باشد و در این میان همکاری سه قوه ضامن موفقیت بیشتر در کارهاست. 

image_2021_7_7-13_25_20_916_fFc

جمالی پور گفت توسعه نامتوازن یعنی از بین بردن منابع و باید تغییر اساسی در نگاهها داشته باشیم تا کارها سامان یابد.

وی افزود: شرایط سختی در کشور داریم و تنها با وحدت و انسجام باید از تولید حمایت کنیم و همه دستگاهها در خدمت تولید باشند.

استاندار تصریح کرد: ما جیره خوار تولیدکننده هستیم و باید کشور از مالیات اداره شود و مالیات با تولید محقق می شود 

جمالی پور بیان کرد: خط تولید کولرگازی نیمه صنعتی محصول خوبی است که مورد نیاز کشور است و امروز که شرایط کشور خاص است همه باید کمک کنند تا از این وضعیت عبور کنیم 

استاندار اظهار داشت: مشکل امروز زیاده خواهی در سیاست فرهنگ و اقتصاد است که باید آن را مهار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز