سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس:

مجلس آماده حذف قوانین زائد برای رونق تولید است

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۳۶۴۲
مجلس آماده حذف قوانین زائد برای رونق تولید است
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: نمایندگان مجلس برای حذف قوانین زائد و دست و پاگیر در بخش تولید و وضع قوانین جدید برای تسهیل در امور برای رونق اقتصاد و تولید کشور آمادگی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور تابش معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قبادی معاون اقتصادی و افضلی رئیس سازمان صمت استان بهره برداری از خط تولید داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس در شرکت گلدیران آغاز شد.

روح الله عباسپور در این مراسم اظهارداشت: راهبرد اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی و مهمترین مولفه مردمی کردن اقتصاد و خود اتکایی به درون کشور از منظر نیروی انسانی و هم منابع مالی است که این رویکرد باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم زمینه صادرات محصولات تولیدکنندگان را هم فراهم کنیم

وی بیان کرد: تولید بهترین نقشه راه توسعه کشور است که باید جدی گرفته شود و همان گونه که همه نامزدهای ریاست جمهوری بر تولید داخلی تاکید داشتند باید امروز هم حمایت لازم از این بخش صورت گیرد و موانع تولید رفع شود تا اقتصاد و تولید رونق بگیرد.

عباسپور 2

عباسپور تصریح کرد: امروز به دلیل سرمایه گذاری خوب انجام شده در تولید به اشتغال کمک شده و اقدامات موثری انجام شده که باید تداوم یابد.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت هایی که در تهدید هست در شرایط عادی نیست و کاری که امروز شما در جی پلاس انجام دادید مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است و از تهدید بخوبی یک فرصت ایجاد کردید.

عباسپور اظهارداشت: وقتی برخی شرکت های کره جنوبی ایران را ترک کردند این کارخانه توانست موفق عمل کرده و نیازهای کشور را تامین کند که نشان می دهد ظرفیت بالایی داریم.

وی بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی و مجلس و دستگاه قضایی وظیفه دارند از تولیدکنندگان حمایت کنند و موانع تولید را از پیش پای شما بردارند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در مجلس می توانیم کمک کنیم و شما هر جا قوانین مزاحم را تشخیص دادید از طریق اتاق بازرگانی و خانه صنعت منعکس کنید تا شرایط را تسهیل کنیم.

۲ هزار قانون را از طریق تنقیح قوانین حذف شده است

وی در ادامه گفت در تنقیح قوانین تاکنون بیش از دو هزار قانون را حذف کرده ایم و اگر لازم باشد آمادگی داریم با اصلاح برخی و یا وضع قوانین جدید به جهش تولید کمک کنیم.

image_2021_7_7-17_34_47_104_NJ1

عباسپور یادآورشد: اگر همین قوانین هم بخواهد عمل شود می تواند به کسب و کارها کمک کند ئ در این میان مجلس نقش نظارتی هم دارد و هرجا لازم بود اطلاع دهید تا به شما کمک کنیم

عباسپور تصریح کرد: تولیدکنندگان در واقع سربازان واقعی جبهه جنگ اقتصادی هستند که حمایت از آنها رسالت همه مسئولان است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز