جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

دو پایگاه جدید برای تسریع واکسیناسیون در قزوین راه اندازی می شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۴۷۹۸
دو پایگاه جدید برای تسریع واکسیناسیون در قزوین راه اندازی می شود
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با کمک ارتش و جمعیت هلال احمر و راه اندازی دو پایگاه جدید در قزوین سرعت واکسیناسیون در استان افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: مهمترین رسالت ما مقابله با کروناست تا خدمات استان زیر سوال نرود.

وی افزود: باید جلسات ستاد کرونای استان و شهرستان ها به صورت مستمر برگزار شود زیرا در حال حاضر استان های همجوار ما در وضعیت قرمز هستتد و این موضوع می تواند بر روند افزایش مبتلایان استان تاثیرگذار باشد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: برای مهار کرونا هم رعایت پروتکل ها الزامی است و هم واکسیناسیون و اگر مردم عادی انگاری کنند همه تلاش ها زیر سوال رفته و وارد بحران می شویم.

image_2021_7_10-19_17_12_205_NDF

وی گفت: با گذشت بیش از 17 ماه هم کادر درمانی و هم مردم خسته شده اند اما هیچ چاره ای نداریم جز آنکه پروتکل ها را رعایت کنیم در غیر این صورت موج جدید استان را وارد شرایط ویژه خواهد کرد.

رعایت 67 درصدی در استان مطلوب نیست

حبیبی در ادامه اظهارداشت: آمارها نشان می دهد میزان رعایت پروتکل ها در استان به حدود 67 درصد کاهش یافته و اگر نتوانیم این وضعیت را به نزدیک 90 درصد برسانیم مدیریت اوضاع سخت و پیچیده خواهد شد.

وی بیان کرد: مراکز سنجش معاینه دهان و دندان نو آموزان لازم است به تاخیر بیفتد تا در این زمینه آسیب نبینیم و کودکان دچار آلودگی نشوند.

حبیبی اظهارداشت: از فردا دو پایگاه جدید واکسیناسیون با توافق انجام شده با ارتش و جمعیت هلال احمر در قزوین اضافه شده و از این هفته روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت.

حبیبی 3

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: در شهرستانها فرمانداران بایستی بر مکان های سربسته نظارت بیشتری داشته باشند و کمک کنند تا مردم پروتکل ها و فاصله گذاری را جدی بیگیرند تا مجبور به تعطیلی اصناف نشویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به طور میانگین روزانه  13 تزریق صورت می گیرد که قادریم آن را به روزانه تا 20 هزار دز افزایش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز