مدیرکل امور شهری استانداری قزوین:

رفع نواقص سایت پسماند محمدآباد ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۰۵:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۵۹۰۶
رفع نواقص سایت پسماند محمدآباد ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: حل مشکلات سایت پسماند محمدآباد قزوین بیش از 120 میلیارد تومان هزینه دارد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه عصر دوشنبه به ریاست دادستان قزوین در محل دادستانی برگزار شد.

مصطفی صالحی در این جلسه اظهارداشت: سایت پسماند محمدآباد بعد از مشکلات زیادی که داشت از پیمانکار که لجستیک لازم را نداشت گرفته و به شهرداری واگذار شد تا کارها سامان یابد.

وی بیان کرد: علیرغم مشکلات مالی شهرداری ها که قادر به تامین هزینه های انتقال زباله های خود به سایت نیستند اما شهرداری قزوین مسئولیت پذیرفته و بخشی از مشکلات را حل کرده است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین یادآورشد: حفر چاه پایشی، نصب دستپگاه پردازش و ساماندی لند فیل و مدیریت شیرابه ها در سایت انجام شده اما ساماندهی این سایت بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

image_2021_7_12-21_29_48_588_Y0G

وی گفت: 21 شهرداری و 250 روستا و دهیاری زباله های خود را به این سایت منتقل می کنند و حجم ورودی زباله بشدت افزایش یافته و مشکلات بیشتر شده است.

صالحی اظهارداشت: ایراد گرفتن از سایت هیچ هنری ندارد بلکه باید ببینیم برای رفع نواقص هزینه ها از کدام منبع باید تامین شود.

وی یادآورشد: هیچ سرمایه گذاری برای اجرای طرح اعلام آمادگی نکرده و همچنان آمادگی داریم هر متقاضی که تمایل داشت سایت را به وی واگذار کنیم.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین تصریح کرد: اجرای لند فیل جدید در دستور کار قرار گرفته و باید رفع مشکلات اولویت بندی شود.

وی بیان کرد: علیرغم فراخوان برای حضور سرمایه گذار تاکنون کسی برای مدیریت سایت مراجعه نکرده و کارها معطل مانده است.

نظر شما