به مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب؛

مسابقه عکاسی «دختران آفتاب» در قزوین برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۵۹۴۹
مسابقه عکاسی «دختران آفتاب» در قزوین برگزار می شود
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقه عکاسی با عنوان «دختران آفتاب» به مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب در شهر قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی در این باره اظهار کرد: والدین علاقمندان به شرکت در مسابقه  عکاسی «دختران آفتاب» می توانند از دختران محجبه خود با زیباترین و جدیدترین پوشش های ایرانی اسلامی طراحی شده ( اعم از چادر،شال و روسری، مانتو اداری و . . . )عکاسی کنند و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

راه اندازی نمایشگاه فرهنگی «حجاب و خانواده»

وی از مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با بنیاد ملی عفاف و حجاب در تجهیز و راه اندازی نمایشگاه فرهنگی با موضوع «حجاب و خانواده» در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه کارشناسان مجرب در حوزه بانوان و خانواده با رعایت پروتکل های بهداشتی به مخاطبان مشاوره رایگان ارائه می دهند.

راه اندازی نمایشگاه فرهنگی «چی بپوشم؟ ! »

درافشانی افزود:راه اندازی نمایشگاه فرهنگی و فروشگاهی عفاف و حجاب «چی بپوشم؟! » همراه با اهدای بسته های فرهنگی و گل به بانوان محجبه از دیگر برنامه هایی است که با مشارکت با بنیان زنان محجبه در هفته ملی عفاف و حجاب برگزار می شود.

تجلیل از 40 بانوی نخبه و محجبه شهر قزوین

وی تجلیل از 40 بانوی نخبه و محجبه شهر قزوین را از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب برشمرد و افزود: این مراسم با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار می شود.

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در چهار بوستان شهر قزوین

وی در ادامه از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بوستان سطح شهر قزوین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با مشارکت خانه موزه شهید بابایی خبر داد.

درافشانی در خاتمه گفت: فضا سازی و تبلیغات شهری تقاطع های غیر همسطح و زیرگذرها به مناسبت گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب با موضوع ترویج زندگی عفیفانه از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز