مدیرکل مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین:

رویکرد مدیران اقتصادی استان حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۸:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۶۳۱۱
رویکرد مدیران اقتصادی استان حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: رویکرد مدیران اقتصادی استان تسریع در حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و رونق تولید و تقویت اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاری روز سه شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

سعید نبیل در این جلسه اظهارداشت: تسهیل در امور تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برای رونق اقتصادی از اولویت های مدیران اقتصادی است و تلاش می کنیم گره گشای مشکلات کارآفرینان باشیم.

وی افزود: دو کمیته در استانداری فعال شده که بررسی طرح های سرمایه گذاری و مشکلات آنها و پیگیری روند صدور مجوزها، تامین زیر ساخت ها، تسریع در پرداخت تسهیلات از جمله راهکارهای کمک به سرمایه گذاران است.

image_2021_7_13-15_50_39_958_qvy

نبیل تصریح کرد: در جلسه امروز مشکلات و مطالبات 4 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و با کمک نمایندگان دستگاههای خدمات رسانی برای حل آنها تصمیم لازم اتخاذ شد.

وی اظهارداشت: صاحب یک مجتمع گردشگری در منطقه رزجرد که برای تامین برق و گاز و حل مشکلات دسترسی درخوئاست هایی داشت موضوع را پیگیری کردیم و مقرر شد اقدام لازم برای حل آن صورت گیرد.

نبیل گفت: همچنین واحد باغستان الموت برای توسعه باغات خود با مشکلات حقوقی مواجه شده و برخی مجوزها به دلیل گذشت زمان باطل شده بود که برای حل آن دستور پیگیری صادر شد. 

 مدیرکل مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین یادآورشد: شرکت« به چین» برای توسعه فعالیت گلخانه ای و کشاورزی خود نیازمند صدور مجوز بود و یک واحد دامداری برای طرح توسعه گاوداری 5 هزار راسی خود نیازمند تخصیص آب بود که به دلیل داشتن اهلیت و توان مالی و فنی با آن موافقت شد.

image_2021_7_13-15_50_42_791_PsT

نبیل اضافه کرد: رویکرد همه مسئولان با تاکید استاندار محترم حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و کشاورزی است و حمایت از کارآفرینان را با جدیت ادامه می دهیم.

در این جلسه مدیران واحدها با طرح مشکلات و مطالبات خود خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده های خود شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز