مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

برنامه های فرهنگی و هنری در هفته عفاف و حجاب در قزوین برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۲۳:۰۳:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۶۴۸۳
برنامه های فرهنگی و هنری در هفته عفاف و حجاب در قزوین برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: تولید محتواهای جذاب فرهنگی و هنری با محور عفاف و حجاب و انتشار آن به ویژه در فضای مجازی از مهمترین فعالیتها در هفته عفاف و حجاب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی در این باره گفت: تولید محتواهای جذاب فرهنگی و هنری با محوریت عفاف و حجاب و انتشار آن به ویژه در فضای مجازی از مهمترین الزامات فرهنگی امروز است که در این راستا سه پویش مردمی به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط اداره ارشاد راه اندازی شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: پویش # مروارید_نهان، با هدف معرفی بانوانی که درعین داشتن پوشش شایسته ایرانی و اسلامی، در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، کارآفرینی هم موفق هستند، در این ایام برگزار می شود و همه مردم می توانند با شرکت در این پویش، بانوان موفق را از طریق شماره واتساپ 09198463022 معرفی کنند تا ضمن معرفی بیشتر آنان به جامعه، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند.

وی ادامه داد: پویش # چادر نماز فرشتگان، پویش دیگری است که ویژه نذر چادر نماز و سجاده برای دختران یتیمی است که به سن تکلیف رسیده اند و مردم می توانند کمک های خود را برای این منظور به شماره حساب 17833333363 با شماره کارت 5892107044039801 نزد بانک سپه بنام موسسه کمک به ایتام و مستمندان قزوین واریز کنند تا چادر نماز مورد نیاز دختران ایتام با همکاری مؤسسه آیلار تهیه و به ایشان تقدیم شود.

اسماعیلی افزود: پویش نقاشی #حجاب خانواده من، عنوان پویش دیگری است که در این ایام برگزار می شود و کودکان عزیز مقطع ابتداییبا کشیدن نقاشی از پوشش و حجاب اعضای خانواده خود و ارسال آن به شماره واتساپ 09198463022 می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری و وبینار با همکاری مؤسسه فرهنگی آیلار از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب است که تلاش می کنیم علاوه بر همکاران، زمینه بهره مندی اصحاب فرهنگ و هنر و مردم به ویژه بانوان محترم از این دوره ها را فراهم کنیم.

اسماعیلی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، طراحی و انتشار پوسترهای متناسب در فضای مجازی و تبلیغات محیطی، با محور عفاف و حجاب از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری در این ایام خواهد بود.

وی تصریح کرد: ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان ضمیمه فرهنگی در تمامی برنامه های ما در سال جاری لحاظ شده و تلاش می کنیم از تمام ظرفیت های موجود برای تحقق این مهم استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز