حلاج زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا:

فرزند آغاسی(خواننده) به ایران بازگشت/ حمیرا، شهرام شب پره و فرزان دلجو علاقمند بازگشت به وطن هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۶:۳۹:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۶۴۸۵
فرزند آغاسی(خواننده)  به ایران بازگشت/ حمیرا، شهرام شب پره و فرزان دلجو علاقمند بازگشت به وطن هستند
رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفت: در پی رفع موانع برای ورود هنرمندان مهاجرت کرده به خارج از کشور،احد آغاسی فرزند خواننده سابق با موافقت مسئولان وارد ایران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید مجید حلاج زاده در خصوص شتاب گرفتن بازگشت مهاجران ایرانی به کشور و بازخورد اعلام رسمی رفع موانع برای ورود ایرانیان خارج از کشور و دستاوردهای آن گفت: پس از انتشار مصاحبه اینجانب در خصوص آماده بودن فضای کشور برای ورود هنرمندان مهاجرت کرده به خارج،  بازخوردهای زیادی در داخل و خارج از کشور ایجاد شد و برخی روی آن موج سواری کردند و گفتند واقعیت ندارد و برخی آن را دام و تله دانستند و خیلی ها هم تلاش کردند این موضوع را تخطئه کرده و یا تکذیب کنند و زیر سوال ببرند و وانمود کنند که این کار هیچ ضمانت  اجرایی ندارد.

وی بیان کرد: در این مدت تماس های متعددی هم از خارج از کشور از سوی هنرمندان صورت گرفت و صحت این خبر را جویا می شدند و اینجانب نیز بار دیگر تاکید داشتم که هیچ منعی برای ورود هنرمندان( هنرپیشه و خواننده و ورزشکار) به کشور نیست و بجز کسانی که مرتکب جرم و جنایت و یا کلاهبرداری شده اند بقیه هیچ مشکلی برای ورود و اقامت در ایران ندارند.

اجازه فعالیت هنری با ارشاد است

حلاج زاده تصریح کرد: برای این که شفاف و صادقانه طرح موضوع کرده باشیم باید اذعان کرد همانگونه که در مصاحبه قبلی گفتم همه ایرانیانی که به هر دلیلی به خارج از کشور مهاجرت کرده اند و امروز قصد دارند به ایران بازگشته و اقوام خود را ملاقات کنند، یا برای مدتی و یا همیشه در وطن خود بمانند هیچ مشکلی ندارند اما در خصوص فعالیت هنری باید از اداره ارشاد مجوز بگیرند.

سید+مجید+حلاج+زاده

بازگشت مهاجران ایرانی شتاب گرفت/فرزند آغاسی به ایران آمد 

وی گفت: در روزهای اخیر یکی از هنرمندان بنام احد آغاسی فرزند مرحوم آغاسی( خواننده) وارد کشور شده و در شهرستان کرج اقامت کرده و به دیدار اقوام و آشنایان خود رفته است.

حلاج زاده اظهاراشت: البته ایشان در سالهای گذشته هم چند نوبت به ایران سفر کرده بود اما به دلیل تبلیغات سوء دشمنان اخیرا نگرانی داشتند که شاید در این سالها مانعی برای ورود داشته باشد که پس از مصاحبه انجام شده خوشبختانه این نگرانی برطرف شد و این سفر هم بدون مشکلی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: اخیر یکی دیگر از هنرمندان سینما هم ( فرزان دلجو) در تماس تلفنی درخواست خود برای ورود به ایران را مطرح کرد که ما هم استعلام لازم را انجام دادیم و اعلام می کنیم که ایشان هم منعی برای ورود به ایران ندارد.

رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور تصریح کرد: در روزهای اخیر از سوی رسانه های ایرانی فعال در خارج و مجلات هنری هم تماس های متعددی داشتم که اعلام می کردند هنرمندان زیادی از این خبر استقبال کرده و برای آمدن به ایران لحظه شماری می کنند.

اعلام آمادگی حمیرا، شهرام شب پره و فرزان دلجو برای بازگشت به ایران

وی یادآورشد: بدون تردید این حرکت منطقی و قانونی که ایرانیان خارج از کشور بتوانند بدون مانع و مشکلی به کشور خود سفر کرده و به آرزوی خود برسند می تواند تبلیغات سوء و غیر واقعی برخی رسانه ها را خنثی کرده و چهره واقعی ایران با نگاه ملاطفت آمیز و رافت اسلامی را به جهانیان نشان دهد و دشمنان را ناامید کند.

حلاج زاده تصریح کرد: به اطلاع هم میهنان عزیز می رسانم اخیر دو هنرمند دیگر از خوانندگان ( خانم حمیرا و شهرام شب پره) هم اعلام آمادگی کرده اند که به ایران باز گردند و این دو هنرمند هم با ابراز عشق وافر به وطن گفته اند می خواهند به وطن بازگردندکه این عشق و علاقه و مطالبه را ارج می نهیم و تلاش می کنیم آرزوی این افراد برآورده شود. 

انتصاب دبیر کمیته حقوق شهروندی ایرانیان خارج از کشور

وی گفت: خوشبختانه اخیرا به عنوان دبیر کمیته حقوق شهروندی ایرانیان خارج از کشور هم منصوب شده و حکم دریافت کرده ام که در این راستا می توانیم از نظر حقوقی هم از ایرانیان دفاع کنیم و این کار ضمانت کار را دو چندان می کند.

 

233333333

رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور همچنین گفت: در دیدار اخیری که با دکتر عاطفت سرپرست دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا صورت گرفت ایشان اعلام کرد دفتر حافظ منافع با همه توان و در اسرع وقت در زمینه صدور گذرنامه برای همه ایرانیانی که می خواهند وارد کشور شوند اقدام لازم را انجام می دهد.

رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور یادآورشد: این مرکز با همه توان و ارتباطاتی که دارد تلاش می کند زمینه بازگشت همه ایرانیان علاقمند به وطن را مهیا کند تا حق شهروندی ادا شده و ایران اسلامی مامن همه ایرانیان عاشق و وطن پرست شود.

نظر شما