نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

۱۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای شهرستان البرز اختصاص یافت

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۶۵۷۸
۱۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای شهرستان البرز اختصاص یافت
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: 100 میلیارد ریال برای بهسازی محیط روستاهای شهرستان البرز اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان البرز با حضور لطف الله سیاهکلی مرادی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی،  محمد نصیری فرماندار، بخشداران و نمایندگان دستگاه های اجرایی در فرمانداری البرز برگزار شد.

در این جلسه لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه در حوزه روستا اظهار داشت: با توجه به گستردگی استان قزوین و تعدد مناطق روستایی و مشکلات شهرنشینی لازم است با خدمت رسانی مناسب به مهاجرت معکوس به روستاها کمک کنیم.

جلسه 2

وی اضافه کرد: با توسعه و تقویت امور عمرانی در روستاها می توانیم به کاهش مهاجرت از روستاها کمک کرده و زندگی مناسبی را در این مناطقربرای مردم مهیا کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها دستگاهی که می تواند واجد تمرکز و تجمیع اقدامات عمرانی در روستاها  باشد  نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

سیاهکلی اظهار داشت: لازم است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین را با اختصاص اعتبارات بیشتر در ادامه روند جهادی و توسعه روستاها یاری کنیم زیرا این نهاد در امور عمران روستایی تجربه بسیار خوبی دارد و حمایت از ان می تواند به رفاه و عمرانی مناطق روستایی منجر شود.

وی گفت: امسال مبلغ 100 میلیارد ریال برای بهسازی و اجرای طرح های هادی روستایی در 10 روستا اختصاص داده می شود که می تواند در اجرای طرح ها موثر باشد.

در ادامه فاطمه محمد بیگی دیگر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بتنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی سوابق خوبی دارد و خدمات ارزشمندی در مناطقر روستایی ارائه کرده است.

وی اضافه کرد: این نهاد یادگار امام (ره) است که در عمران و آبادانی روستاها نقش موثری داشته و در کمترین زمان با اجرای طرح های عمرانی موجب تحول در روستاها شده است که جا دارد از مدیرکل، معاونان و کارکنان این نهاد در استان تشکر و قدردانی شود.

جلسه 1

محمد نصیری فرماندار البرز هم گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان ارائه کرد.

یادآور می شود: در شهرستان البرز تاکنون 15 روستا از مزایای اجرای طرح های هادی بهره مند شده اند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز