جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

۶۰ هکتار از اراضی ملی تاکستان رفع تصرف شد/کشف ۱۲ کیلو تریاک از مسافر اتوبوس

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۶۶۰۹
۶۰ هکتار از اراضی ملی تاکستان رفع تصرف شد/کشف ۱۲ کیلو تریاک از مسافر اتوبوس
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در پوشش مسافر اتوبوس و کشف 12 کیلو و 500 گرم تریاک از وی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هدف جلو گیری از فعالیت سوداگران مرگ اقدام به کنترل خودروهای عبوری در عوارضی«قزوین-کرج» کرده و در این خصوص یک دستگاه اتوبوس مسافربری که عازم استان های غربی کشور بود را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف اتوبوس ضمن رعایت موازین شرعی اقدام به بازرسی از مسافران کرده و با استفاده از شگردهای پلیسی به یک نفر از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر او را پیاده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در بازرسی از لوازم و وسایل همراه مسافر مذکور 12 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی از هیچ اقدامی برای برخورد با قاچاقچیان به ویژه قاچاقچیان مواد مخدر دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

60 هکتار از اراضی ملی تاکستان رفع تصرف شد 

جانشین فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 60 هکتار از اراضی ملی شهرستان تاکستان به ارزش 60 میلیارد ریال خبر داد. 

عبدالمالکی اظهار داشت: در راستای اجرای حکم قضائی در جهت رفع تصرف از اراضی ملی، ماموران انتظامی شهرستان تاکستان با استفاده از کلیه امکانات به منطقه مورد نظر در بخش "خرمدشت" اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات 60 هکتار از اراضی ملی که توسط عده ای از کشاورزان به صورت غیر قانونی و بدون مجوز تصرف شده و زیر کشت قرار گرفته بود، رفع تصرف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضا، سازمان های مرتبط و به ویژه مردم فهیم بخش خرمدشت در شناسایی و همکاری در رفع تصرف اراضی مذکور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و در اجرای احکام قضائی بدون فوت وقت عمل خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز