رئیس سازمان جوانان هلال احمر با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۶۶۶۳
رئیس سازمان جوانان هلال احمر با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد
محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور روز چهارشنبه با جمالی پور استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این دیدار با تشکر از خدمات آصفی در جمعیت هلال احمر استان اظهارداشت: سازمان جوانان با فعالیت های گسترده ای که دارد از نهادهای موثر و مهم است که می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند.

وی افزود: سازمان جوانان خوشبختانه به دلیل فراگیری و گستردگی خود توانسته بین مردم محبوب و مورد اعتماد باشد و به واسطه عملکرد مطلوب همیشه مورد توجه بوده و جوانان بسیار زیادی در بخش های مختلف آن فعالیت می کنند و یک ظرفیت بزرگ برای جمعیت هلال احمر است.

استاندار قزوین تصریح کرد: عمق ارتباط سازمان جوانان با مردم می تواند به موفقیت در کارها کمک کند و باور داریم که جمعیت هلال احمر به عنوان پل ارتباطی بین مردم ظرفیت بسیار مهمی در عرصه اجتماعی است و فرصت بسیار مهمی برای کشور و نظام محسوب می شود که می توان از این ظرفیت برای اعتماد سازی و ارتباط با جامعه استفاده کرد.

جمالی پور یادآورشد: جمعیت هلال احمر کشور یک ظرفیت بی بدیل است که باید در اعتماد سازی از آن بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: در مسیر اجرای پروژه پایگاه انجیلاق اگر بیمارستان تروما هم احداث شود اقدام خوبی است که با کمک وزارت بهداشت و استفاده از امکانات می توانیم از هم افزایی دستگاه ها استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز