مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

عبوراز بحران کمبود آب و برق فقط با همکاری مردم ممکن می شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۷:۰۷
کد خبر: ۱۲۰۶۹۶۳
عبوراز بحران کمبود آب و برق فقط با همکاری مردم ممکن می شود
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بهترین راهکار عبور از چالش های کمبود آب و برق در استان همکاری مردم و صرفه جویی در مصرف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی مدیریت مصرف آب و برق عصر چهارشنبه دررسالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

قدرت الله مهدیخانی در این جلسه اظهارداشت: در فصل تابستان با کمبود شدید آب و انرژی برق مواجهیم و در صورت همکاری نکردن مردم و صنایع مجبور به اعمال خاموشی بیشتر و چالش های بیشتر هستیم.

وی گفت: برای تامین آب شرب مردم قرار شد یک چاه در محدوده شهرک کوثر وارد مدار شود و اداراتی که چاه دارند نیز کمک کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: برخی ادارات مانند شرکت آب منطقه ای دارای چاه هستند که قرار شد این چاهها نیز به صورت موقت وارد مدار شود تا بتوانیم نیازها را برطرف کنیم. 

وی افزود: بر اساس مصوبه هیئت دولت واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی از شمول خاموشی مستثنی شدند و از آنجا که بیشتر صنایع ما در شهرک ها مستقر شده اگر استثنا قایل شویم باید خاموشی بخش خانگی بیشتر شود.

33333

مهدیخانی یادآورشد: به نظر می رسد بهتر است خاموشی در صنایع نوبتی شده و تعطیلات و تعمیرات به این ایام موکول شود و برخی کارخانه ها در سه روز اول و برخی سه روز دوم فعالیت کنند تا شرایط مدیریت شود‌

وی گفت: تنها با همکاری و مشارکت مردم و صرفه جویی10 درصدی می توانیم از پیک بار در تابستان عبور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز