مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

جوانان هلال احمر با روحیه تعامل و هم افزایی کارهای بزرگی را انجام داده اند

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۲۰:۲۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۰۷۰۳۴
جوانان هلال احمر با روحیه تعامل و هم افزایی کارهای بزرگی را انجام داده اند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: جوانان هلال احمر استان با تعامل و هم افزایی وروحیه کار جمعی در خدمت رسانی و کاهش آلام نیازمندان و آسیب دیدگان موثر عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست جوانان فعال در جمعیت هلال احمر استان با گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر،فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر با محور گام دوم انقلاب عصر چهارشنبه در سالن باغستان قزوین برگزار شد.

حسن آصفی در این نشست اظهارداشت: خوشبختانه در استان جوانان بسیار با انگیزه و مستعدی داریم که با عشق فراوان در مسیر خدمت رسانی آماده فعالیت هستند و بدون چشمداشت کار می کنند.

وی بیان کرد: روحیه تعامل و هم افزایی و مشارکت در کارها در میان جوانان هلال احمر در سطح بالایی قرار دارد و این رویکرد به موفقیت در کارها کمک کرده است.

11111

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: با توجه به موقعیت استان قزوین و قرار گرفتن در مسیر 11 استان کشور و معین بودن استان تهران ایجاب می کند از لجستیک و امکانات مناسبی برخوردار باشیم که در این راستا احداث پایگاه امدادی در انجیلاق در حال تکمیل شدن است.

آصفی یادآورشد: این پایگاه در فاز اول ۳۰ درصد و در مجموع ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ضمن بازدید نماینده صلیب سرخ امروز مصوب شد ۲۵ میلیارد تومان به پروژه تزریق شود.

در ادامه جعفری میزوجی دبیر کل شبکه سلامت اجتماعی کشور در این نشست گفت: این شبکه با 31 شعبه و 1134 تشکل در کشور دارد که 642 تشکل آن فعال است.

وی اضافه کرد: این تشکل در سالم سازی جامعه در حوزه های اقتصادی، مردمی و اداری فعالیت می کند و تعامل خوبی هم با جمعیت هلال احمر داریم.

جعفری میزوجی تصریح کرد: در کشور بیش از 3600 تشکل در بخش ورزش داریم که 3200 مورد آن در بخش جوانان است و بیش از 1500 تشکل در وزارت کشور داریم که 1000 مورد آن در بخش جوانان است.

هلال 5

وی یادآورشد: ظرفیت جوانان ما بسیار بالاست و اگر تعامل و همکاری ما با جمعیت هلال احمر بیشتر شود قادریم در قالب تفاهم نامه طرح های مهمی را اجرایی کنیم.

جعفری میزوجی گفت: جوانان در ایجاد شورا انتخابات نقش بسیار موثری ایفا کردند و این ظرفیت باید در بخش مدیریت و اجرا و امور اجتماعی هم مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

 وی بیان کرد: در مجمع جوانان استان قزوین هم 72 تشکل وجود دارد که در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.

در ادامه سهیلا بختیاری مشاورجوان دکتر آصفی گفت: در جمعیت یاد می گیریم چگونه با همدیگر و دیگران رفتار کنیم، در حوادث چه کنیم و برای پیشگیری از اعتیاد و آسیب ها چه باید کرد.

هلال 79

وی افزود: از کانون های دانشجویی رشد کردیم و امروز فرصت خدمت برای ما جوانان مهیا شده و جمعیت هلال احمر برای ما قداست دارد و باید اعتبارات مورد نیاز آن تامین شود تا بتوانیم خدمات بهتری به نیازمندان ارائه کنیم.

در ادامه چند تن از جوانان جمعغیت هلال احمر دیدگاههای خود را مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز