بدرقه ورزشکار المپیک:

مهدی مرندی با بدرقه گرم استاندار قزوین راهی المپیک شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۵:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۷۲۰۰
مهدی مرندی با بدرقه گرم استاندار قزوین راهی المپیک شد
مهدی مرندی بازیکن ارزنده تیم ملی والیبال کشورمان با بدرقه گرم استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین راهی المپیک 2021 توکیو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم بدرقه مهدی مرندی بازیکن ارزنده والیبال کشورمان به بازی های المپیک ظهر پنجشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، سیاوش طاهرخانی شهردار، جمعی از اهالی ورزش در استانداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم که کیایی پور رئیس هیئت والیبال، افسانه حسن نایبی معاون ورزش استان، غفاری رئیس هیئت والبیال بانوان و سعید دقیقی عضو شورای شهر قزوین نیز حضور داشتند استاندار قزوین با اهدای 50 میلیون تومان هدیه ویژه با دعای خیر مردم این ورزشکار را راهی مسابقات المپیک کرد.

image_2021_7_15-12_57_23_476_raq

همچنین هدیه مشترک استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان به مبلغ 15 میلیون تومان، شورا و شهرداری قزوین مبلغ 10 میلیون تومان به این ورزشکار با اخلاق و قهرمان کشور تقدیم شد.

هدیه مسئولان استان قزوین به مهدی مرندی ورزشکار المپیکی کشورمان بالاترین هدیه داده شده به مدال آوران در میان استانها محسوب می شودکه این کار می تواند به تقویت انگیزه قهرمانان در رقابت های جهانی کمک کند.

مهدی مرندی دومین ورزشکاری است که پس از مهدی یعقوبی پیش کسوت قزوینی با رکورد سه بار حضور در المپیک توانسته است رکورد دار حضور در میادین بین المللی باشد و برای دومین بار به این رقابتها اعزام شود.

image_2021_7_15-12_57_7_323_iQN

مرندی لیبرو والیبال کشورمان در میان 12 عضو تیم ملی و راه یافته به مسابقات المپیک 2021 توکیوی ژاپن است.

استاندار قزوین با عبور دادن مهدی مرندی از زیر قرآن کریم، برای این ملی پوش آرزوی موفقیت و سلامت کرد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز