رئیس هیئت والیبال استان قزوین:

رشته والیبال در قزوین از پایگاه اجتماعی عمیقی برخوردار است

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۷۲۷۳
رشته والیبال در قزوین از پایگاه اجتماعی عمیقی برخوردار است
رئیس هیئت والیبال قزوین گفت: رشته والیبال در قزوین به واسطه داشتن ورزشکاران شاخص و هواداران با شخصیت و علاقمند از جایگاه عمیق اجتماعی برخوردار است که می تواند آثار اجتماعی خوبی به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم بدرقه مهدی مرندی بازیکن ارزنده والیبال کشورمان به بازی های المپیک ظهر پنجشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، سیاوش طاهرخانی شهردار، جمعی از اهالی ورزش در استانداری قزوین برگزار شد.

کیایی پور در این مراسم گفت: والیبال در قزوین با قدمت خوبی که دارد می تواند در لیگ برتر حرف زیادی برای گفتن داشته باشد و در بخش بانوان و آقایان تیم های شاخصی داشته باشد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر با هدایت درست و منطقی مدیرکل ورزش و جوانان استان جناب آقای علایی مقدم این رشته مسیر پیشرفت را بخوبی طی کرده و نگاه کارشناسی مدیرکل به آن موجب شده کارهای خوبی در این عرصه صورت گیرد.

____

رئیس هیئت والیبال استان قزوین اظهارداشت: با حمایت انجام شده و برنامه ریزی مدون توانستیم جایگاه والیبال استان در کشور را از رتبه 29 به رتبه 5 ارتقا بخشیم که این افتخار در 4 سال گذشته رخ داده است.

وی گفت: والیبال در قزوین به واسطه داشتن ورزشکاران شاخص و هواداران با شخصیت و علاقمند از یک جایگاه عمیق اجتماعی برخوردار است که می تواند آثار اجتماعی خوبی را به همراه داشته باشد.

کیایی پور افزود: رشته والیبال این ظرفیت را دارد در پر کردن اوقات فراغت مردم و ایجاد نشاط در جامعه نیز نقش بسزایی ایفا کند.

وی اظهارداشت: ادامه حمایت های استاندار و شهردار محترم از رشته والیبال می تواند به تداوم حضور این تیم در لیگ برتر کمک کند.

00000

رئیس هیئت والیبال استان قزوین از استاندار قزوین درخواست کرد با حمایت ویزه از مدال آوران و ورزشکاران المپیکی از جمله مهدی مرندی زمینه تقویت انگیزه ورزشکاران برای کسب موفقیت های بیشتر را مهیا کنند.

مرندی لیبرو والیبال کشورمان در میان 12 عضو تیم ملی و راه یافته به مسابقات المپیک 2021 توکیوی ژاپن است.

استاندار قزوین با عبور دادن مهدی مرندی از زیر قرآن کریم، برای این ملی پوش آرزوی موفقیت و سلامت کرد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز