شهردار قزوین:

قهرمانان ورزشی سرمایه کشورند و شورا و شهرداری حمایت از آنها را وظیفه خود می داند

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۷۲۹۱
قهرمانان ورزشی سرمایه کشورند و شورا و شهرداری حمایت از آنها را وظیفه خود می داند
شهردار قزوین گفت: حمایت از ورزشکاران قهرمان و مدال آوربه عنوان سرمایه های کشور وظیفه شورا و شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم بدرقه مهدی مرندی بازیکن ارزنده والیبال کشورمان به بازی های المپیک ظهر پنجشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، سیاوش طاهرخانی شهردار، کیایی پور رئیس هیئت والیبال و جمعی از اهالی ورزش در استانداری قزوین برگزار شد.

سیاوش طاهرخانی در این مراسم اظهارداشت:  ورزشکارانی چون مهدی مرندی، بهمن عسگری و علی علیپور سرمایه های کشورند و باید با حمایت از آنها به تقویت پشتوانه ورزش کمک کنیم.

شهردار قزوین گفت: با مصوبات خوب شورای شهر قزوین در حمایت از ورزش قهرمانی در تیم داری و حمایت از ورزشکاران مدال آور اقدامات خوبی در حد توان شهرداری صورت گرفته که این مساعدتها تداوم خواهد یافت.

ننننن

طاهرخانی اضافه کرد: ضمن حمایت از رشته والیبال مردان برای توسعه و ترویج والیبال در میان بانوان هم اقدامات موثری صورت گرفته است.

شهردار قزوین بیان کرد: در حمایت از رشته های فعالی چون والیبال و بسکتبال تاکنون از سوی شهرداری بیش از 5 میلیارد تومان هزینه شده است که همکاری شورا در این زمینه برجسته است.

وی یادآورشد: با مصوبه شورای شهر می توانیم از قهرمانان و مدال آوران ورزشی حمایت مالی کنیم اما از بخش خصوصی هم انتظار داریم در تیم داری مشارکت کنند تا بتوانیم رشته های بیشتری را در لیگ های برتر وارد کرده و تقویت کنیم.

طاهرخانی تصریح کرد: شورای پنجم مصوبه ماندگاری را در حمایت از ورزشکاران بنا نهاده که می تواند برای دوره های بعدی هم منبع خوبی برای تیم داری و حمایت از مدال آوران باشد.

قرآن

شهردار قزوین از آقایان شاهمراد زاده دبیر و کیایی پور رئیس هیئت والیبال استان هم تشکر و قدردانی کرد.

مهدی مرندی لیبرو والیبال کشورمان در میان 12 عضو تیم ملی و راه یافته به مسابقات المپیک 2021 توکیوی ژاپن است.

استاندار قزوین با عبور دادن مهدی مرندی از زیر قرآن کریم، برای این ملی پوش آرزوی موفقیت و سلامت کرد. 

 

 

نظر شما