دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۷ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۸۴۲۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۷ تیر ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 96 بیمار دیگر به ویروس کرونا، تعداد افراد بستری در بیمارستان ها به 407 نفر رسید.

وی با بیان اینکه در این مدت خوشبختانه هیچ فوتی نداشتیم، تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در مدت یادشده به 222 نفر رسیده و در حال حاضر 16 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و زیر دستگاه تنفسی قرار دارند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: با تلاش کادر پزشکی و پرستاری امروز 65 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

فخار سلیمانی گفت: از آغاز زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون 27 هزار و 541 نفر در اثر ابتلا به ویروس در بیمارستانها بستری شده و متاسفانه یک هزار و 840 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: همچنین موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون به 69  هزار و 483 نفر و موارد محتمل و مشکوک به 15 هزار و 148 نفر رسیده است.

به گفته دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تاکنون 22 هزار و 834نفر با کمک کادر درمانی پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

 

 

نظر شما