رئیس پارک علم و فنآوری قزوین:

معاون رئیس جمهور امروز به قزوین سفر می کند

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۰۷:۵۸:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۸۷۶۳
معاون رئیس جمهور امروز به قزوین سفر می کند
رئیس پارک علم وفنآوری قزوین گفت: سورنا ستاری معاون رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح نوآورانه و بازدید از فعالیت های علمی امروز دوشنبه به استان قزوین سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی مافی در این باره اظهارداشت: دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فنآوری رئیس جمهور امروز دوشنبه در سفر یک روزه به استان قزوین چند طرح علمی را افتتاح می کند.

وی در خصوص برنامه های این سفر افزود: بازدید از محل پردیس فنآوری آبیک، رونمایی از ترمینال های پرداخت هوشمند شرکت توسعه فن افزار توسن، بازدید از شرکت دانش بنیان سامانه های دما، نور و انرژی سدنا، بازدید از شرکت دانش بنیان تولیدی تهران زرنخ، بازدید از محل پیشنهادی کارخانه نوآوری استان و مرکز نوآوری گیربکس شرکت صنعتی نیرو محرکه از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهور به استان قزوین است.

مافی تصریح کرد: همچنین بازدید از نمایشگاه محصولات فنآورانه پارک علم و فنآوری قزوین، افتتاح مرکز نوآوری چشمه نور، افتتاح صندوق پژوهش و فنآوری غیر دولتی استان، رونمایی از شبکه نوآوری قزوین، افتتاح مرکز مالکیت فکری پارک و پایلوت خط بازیافت پسماندهای الکترونیک شرکت رینو و مراسم واگذاری اراضی پارک  از دیگر برنامه های این سفر است.

رئیس پارک علم و فنآوری قزوین یادآورشد: معاون رئیس جمهور در پایان این سفر عصر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین شرکت خواهد کرد.

مافی اظهارامیدواری کرد سفر یک روزه معاون علمی و فنآوری رئیس جمهور دستاوردهای ارزشمندی برای دانش پژوهان و ایده پردازان و شرکت های دانش بنیان داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز