نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

نقد پذیری، تعامل، خدمت محوری و دوری از جناح بازی رمز موفقیت شوراست

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۹۶۶۰
نقد پذیری، تعامل، خدمت محوری و دوری از جناح بازی رمز موفقیت شوراست
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شورای شهر در صورت دوری از جناح بازی و سیاسی کاری، نقد پذیری و استفاده از ایده و تجارب افراد کارآمد، تعامل و خدمت محوری می توانند در انجام وظایف خود موفق باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منتخبان شورای شهر قزوین روز سه شنبه با لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

لطف الله سیاهکلی در این دیدار با تأکید بر خدمت محور بودن مسئولان اظهار کرد: امروز که شما به عنوان منتخبان شورای شهر و نمایندگان مجلس در یک صف قرار داریم مردم از ما انتظار دارند به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای، با هم اندیشی برای حل مشکلات مردم همت کنیم.

وی افزود: مردم با حضور در انتخابات وظیفه خود را انجام دادند و امروز منتخبین مردم موظفند پاسخگوی مطالبات مردم باشند و از مشکلات آنها گره گشایی کنند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری خدمت به مردم و حضور میدانی و بررسی مشکلات مردم از نزدیک است و همه ما و شما منتخبان باید در میان مردم باشیم تا مشکلات جامعه را لمس کنیم.

وی اضافه کرد: منتخبین مردم باید بر اساس عقلانیت حرکت کنند و بهدور از مسائلی سیاسی کاری و حواشی بی فایده با استفاده از تجارب دیگران و ایده های کارآمد به توسعه شهر بیندیشند.

دیدار شورا

منتخبان شورا نقدپذیر باشند

سیاهکلی نقد سازنده را موجب اصلاح امور دانست و بیان کرد: همه باید ابتدا خودمان را نقد کنیم و سپس بتوانیم به اصلاح شهر و جامعه بپردازیم و برای موفقیت استفاده از نقد سازنده دیگران ضروری است.

وی گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند نمایندگانی که با رای اعتماد گرفتن از مردم وارد میدان شده اند، نباید به دنبال پستهای دیگر باشند بلکه برآیند رای اعتماد مردم باید خدمت به آنها باشد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: منتخبان شورای شهر بهتر است از تجارب یکدیگر استفاده کنند زیرا هر کدام از شما تجارب ارزشمندی دارید که در صورت هم اندیشی می توانید دستاوردهای بهتری برای شهر رقم بزنید.

سیاهکلی در ادامه بر نظارت مستمر بر عملکرد شوراهای شهر و روستا تاکید کرد و گفت: تصمیم دارم یک تیم نظارتی برای بررسی عملکرد شوراهای شهر و روستا و شهردار تشکیل دهم و این تیم را موظف کنم ضمن‌ نظارت ، با توصیه های سازنده راهنمای مسیر شوراها باشد.

«تخصص» معیار انتخاب شهردار قزوین باشد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، انتخاب شهردار را مهم ترین کار منتخبین شورای شهر دانست و گفت: منتخبین باید با نگاه تخصصی و دوری از هرگونه نگاه حزبی و سیاسی در این زمینه تصمیم گیری کنند و حتما در انتخاب شهردار به پیشینه و عملکرد فرد توجه کنند پشیمان نشوند.

سیاهکلی گفت: نامزدهای شهردار شدن باید در جلسات تخصصی شما شرکت کنند و با ارائه برنامه های خود توانمندی و کارآمدی را نشان دهند و شما هم به عنوان نمایندگان مردم، فردی را در تراز مدیریت اسلامی طبق الگوهای مقام معظم رهبری انتخاب کنید.

مبلمان شهری باید نمایانگر سبقه تاریخی و هنری شهر باشد

ان شهری باید مبین کهن شهر قزوین باشدوی در خصوص اهمیت توجه به مبلمان شهری هم اظهارداشت: به نظر می رسد مبلمان شهری در قزوین نیازمند یک بازنگری اساسی است، زیرا این مبلمان بیانگر یک شهر کهن تاریخی با سبقه هنری نیست.

دیدار 2

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس مشورت در تصمیم گیری ها را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: نباید هر مساله ای را بدون آنکه به اطمینان لازم در خصوص آن رسیده باشیم، در فضای رسانه نشر دهیم و این کار اخلاقی نیست و می تواند به حرکت همه ما آسیب بزند.

وی تصریح کرد: باید در اجرای قانون جسارت داشته باشیم، چون قوانین به فعالیت های ما جهت می دهند و مجلس نیز به این موضوع اهتمام ویژه دارد و تلاش می کند در وضع قوانین خردمندانه رفتار کند.

سیاهکلی در ادامه بر نظارت مستمر بر عملکرد شوراهای شهر و روستا تاکید کرد و گفت: تصمیم دارم یک تیم نظارتی برای بررسی عملکرد شوراهای شهر و روستا و شهردار تشکیل دهم و این تیم را موظف کنم ضمن‌ نظارت ، با توصیه های سازنده راهنمای مسیر شوراها باشد.

در ادامه اعضای شورای شهر قزوین دیدگاههای خود را در خصوص برنامه ریزی در مسیر خدمت رسانی و شاخص های انتخاب شهردار مطرح کردند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز