سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

افراد بالای ۶۰ سال در قزوین برای واکسیناسیون در سامانه سلامت ثبت نام کنند

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۱۰۵۱۹
افراد بالای ۶۰ سال در قزوین برای واکسیناسیون در سامانه سلامت ثبت نام کنند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: افراد بالای 60 سال در استان قزوین برای واکسیناسیون بایستی در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا در نوبت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: نحوه و زمان واکسینه شدن افراد و گروههای مختلف سنی و شغلی فقط با دستورالعمل و ابلاغ ستاد ملی کرونا صورت می گیرد و پس از این اعلام در استان قزوین نیز افراد فراخوان شده و با نوبت دهی، تزریق واکس صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر از سوی ستاد ملی کرونا، گروههای سنی بالای 60 سال در نوبت واکسیناسیون قرار گرفتند که همه این افراد باید در سامانه سلامت ثبت کرده و منتظر اعلام پیامک برای مراجعه به محل های تعیین شده باشند.

ارداقیان یادآورشد: در حال حاضر هنوز 40 هزار نفر از افراد بالای 60  سال استان که مشمول دریافت واکسن هستند در سامانه ثبت نام نکرده اند و اگر این کار انجام نشود امکان تزریق نخواهد بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: آغاز ثبت نام برای گروه های سنی پایین تر و سایر مشمولان منوط به واکسیناسیون حداقل 75 درصد مشمولان فعلی است .

وی گفت: افراد بالای 60 سال حتما بایستی در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و نوبت بگیرند.

ارداقیان اظهارداشت: با توجه به افزایش ظرفیت مراکز واکسیناسیون آمادگی لازم برای انجام واکسیناسیون 10 هزار نفر در روز وجود دارد .

وی بیان کرد: امیدواریم در روزهای اینده با اختصاص سهمیه بیشتر واکسن بتوانیم افراد بیشتری را تحت پوش واکسیناسیون قرار دهیم.

ارداقیان همچنین از شهروندان خواست با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در استان با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با زدن ماسک و توجه به فاصله گذاری اجتماعی مراقب سلامت خو د و دیگران باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز