معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین:

۲۶۲۶ فقره جریمه ۲۰۰ هزارتومانی برای متخلفان تردد شبانه در قزوین صادر شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۰۹۵۷
۲۶۲۶ فقره جریمه ۲۰۰ هزارتومانی برای متخلفان تردد شبانه در قزوین صادر شد
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در یک هفته اخیر 2626 فقره جریمه 200 هزار تومانی در محدودیت تردد شبانه در قزوین صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ قلی پور در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که روز شنبه برگزار شد اظهارداشت:  در اجرای طرح محدودیت کسب و کارها، از 26 تیرماه تاکنون بیش از 717 مورد تذکر لسانی، 152 مورد تذکر کتبی، 106 مورد صورت جلسه، 21 مورد پلمب صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در اعمال محدودیت تردد سفر نیز در یک هفته گذشته بیش از یک هزار و 13 مورد تذکر شفاهی، 480 مورد بازگشت خودرو به مقصد، بیش از یک هزار و 11 فقره جریمه 200 هزار تومانی با دوربین ثبت تخلف و 1615 فقره جریمه دستی صادر شده است.

معاون عملیات نیروی انتظامی تصریح کرد: همچنین 72 فقره جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای متخلف اعمال شده است.

image_2021_7_24-20_0_44_892_p1k

سرهنگ قلی پور اظهارداشت: در این ایام با ممنوع شدن مسافرت ها همه عوارضی ها کنترل شد و تمام ورودی های قزوین را کنترل کردیم و به کسانی که اصرار به سفر داشتند اعلام شد که در صورت عبور از عوارضی ها جریمه خواهند شد که برخی که مشکلاتی داشتند عبور می کردند اما در مجموع توانستیم وضعیت را مدیریت و کنترل کنیم.

وی گفت: متاسفانه تردد شبانه زیاد است ولی از ساعت 23 این میزان بشدت کاهش پیدا می کند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهارداشت: باید زنجیره شیوع کرونا قطع شود و درخواست می کنیم با همکاری مردم بتوانیم از روند صعودی بیماری کم کنیم.

در ادامه آقاعلیخانی بازرس کل استان گفت: مدیران ادارات باید در رعایت پروتکل ها همکاری بیشتری کنند و هر دستگاهی رعایت نکرد توبیخ شود.

وی اضافه کرد: مصوبات ستاد کرونا باید اجرایی شود در غیر این صورت این جلسات نتیجه ندارد و وقت تلف کردن است و لازم است در کنار فشار به اصناف به ادارات هم تاکید کنیم تا موارد بهداشتی را رعایت کنند.

image_2021_7_24-13_44_35_544_wpq

فرج زاده رئیس اتاق اصناف استان هم گفت: واحدهای صنفی انتظار دارند به جای تعطیلی همه اصناف فقط کسانی که رعایت نمی کنند جریمه و تعطیل شوند تا حق دیگران تضییع نشود.

وی گفت: به نظر می رسد گاهی در استان سلیقه ای رفتار می شود زیرا مصوبات استانهای تهران و البرز برای اصناف و تعطیلی آنها با قزوین متفاوت است.

فرج زاده یادآورشد: تعداد مشاغلی که باز بود 14 هزار واحد صنفی بود و کمی بی عدالتی است که شش هزار واحد از مشاغل گروه 2 ماههاست تعطیل هستند و معیشت آنها دچار چالش جدی شده است. 

در ادامه حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با آماده شدن تیم های واکسیناسیون برای استقرار در پایگاههای جدید در جنوب شهر قزوین و خدمت به مردم آمادگی کامل داریم. 

image_2021_7_24-13_43_53_778_uUV

قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان هم گفت: راه اندازی دو مرکز واکسیناسیون در جنوب و شرق به تسریع در امور کمک کرده و اگر ضرورت باشد آماده ایم مراکز دیگری را هم در سطح شهر فعال کنیم.

وی اضافه کرد: سازمان اتوبوسرانی برای تعمیرات خودروهای خود درخواست یک هفته تعطیلی دارد که در صورت امکان با آن موافقت خواهد شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز