از محل موقوفات محمد خزانه:

اولین سری تجهیزات درمانی به بیمارستان رحیمیان شهر الوند اهدا شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۱۳۴۷
اولین سری تجهیزات درمانی به بیمارستان رحیمیان شهر الوند اهدا شد
به مناسبت دهه ولایت اولین سری تجهیزات درمانی از محل موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه (ره) به بیمارستان رحیمیان شهر الوند در شهرستان البرز اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای استفاده از ظرفیت موقوفات با توجه به نیات واقفین خیراندیش و حل مشکلات جامعه، جلسه ای با حضور حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، خوانساری رئیس بیمارستان دولتی رحیمیان شهر الوند، حجت الاسلام میثم عباسپور رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان البرز، علی حاج محمدی وکیل متولی موقوفات مرحوم حاج محمدحسین خزانه(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: همزمان با دهه ولایت، موقوفه مرحوم خزانه(ره) اولین سری اقلام پزشکی مورد نیاز بیمارستان رحیمیان شهرالوند با هماهنگی ریاست بیمارستان به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و تحویل بیمارستان شد.

بهداشت 5

وی افزود: این کار خیرخواهانه در راستای خدمات غیر مستقیم در حوزه درمان به بیمارستان رحیمیان شهر الوند صورت گرفته و در کنار خدماتی که به صورت مستقیم در مرکز همودیالیز وقفی مرحوم خزانه (ره) شهر الوند ارایه می دهد به عنوان کاری ارزشمند محسوب می شود.

محمد بهرامی معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم در این جلسه اظهار داشت: کمک های مجموعه وقف به صورت عام و موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه (ره) به صورت خاص در شهرستان البرز کمک موثری برای تامین نیازهای مجموعه درمانی این شهر است و به وضعیت سلامت شهرستان کمک های شایانی کرده که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی کمک های اهدایی به سلامت و درمان جامعه با توجه به بیماری کرونا بسیار موثر است و می تواند در وضعیتی که مراکز درمانی با محدودیت منابع مواجهند به خدمت رسانی کمک کند و استفاده از ظرفیت وقف هم می تواند بسیار مفید باشد.

بهداشت

علی حاج محمدی ها وکیل متولی موقوفات مرحوم حاج محمدحسین خزانه(ره) شهرستان البرز هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه(ره) متعهد شده بود در تجهیز لوازم مورد نیاز بیمارستان خدمت رسانی کند امروز با حضور در بیمارستان رحیمیان اولین سری اقلام خریداری شده به ارزش ۲ میلیارد ریال شامل ۲۷ قلم کالا به بیمارستان اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز