مدیرعامل هلدینگ تولی پرس:

در صورت حل مشکلات مالیات و بیمه قادریم بدون تسهیلات به افزایش تولید و اشتغال استان کمک کنیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۱۱۳۶۷
در صورت حل مشکلات مالیات و بیمه قادریم بدون تسهیلات به افزایش تولید و اشتغال استان کمک کنیم
مدیرعامل هلدینگ تولی پرس گفت: در صورت رفع موانع تولید و حل مشکلات بیمه و مالیات و تامین مواد اولیه قادریم بدون تسهیلات بانکی ضمن افزایش میزان تولید ظرفیت اشتغال جدیدی در این مجموعه تولیدی ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد مشکلات چند واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و برای حل آنها دستور لازم از سوی استاندار صادر شد.

یک شرکت کشت و صنعت برای تعلیق چک های برگشتی، دریافت تسهیلات، یک شرکت کاشی و سرامیک برای تقسیط بدهی، یک شرکت تولید مواد بهداشتی برای بخشودگی مالیاتی و بیمه ای و گشایش سامانه بهین یاب، یک شرکت تولید مواد غذایی برای به روز رسانی و ثبت سفارش، یک شرکت ریخته گری برای دریافت تسهیلات و یک شرکت تولید شکلات و بیسکوییت برای تسهیل در اجرای طرح توسعه مشکلات و درخواست های خود را مطرح  کردند که برای آنها تصمیم لازم گرفته شد.

image_2021_7_25-14_19_39_452_CPI

در این جلسه بیژن اسماعیلی مدیرعامل شرکت هلدینگ تولی پرس و داروگر تولید کننده مواد بهداشتی، شوینده با ارائه رنج نامه ای از مشکلات یک دهه گذشته شرکت اظهارداشت: این شرکت بیش از 93 سال سابقه فعالیت دارد و یک برند تولید مواد بهداشتی در کشور محسوب می شده که پس از مشکلاتی که برای آن ایجاد شود آن را در بورس خریداری کردیم.

وی اضافه کرد: علیرغم این که باید در زمان عرضه در بورس تمام بدهی های مالیاتی و بیمه ای آن مشخص و تسویه می شد اما این کار انجام نشد و ما از سال 90 با مشکلات عدیده ای چون بسته بودن حساب های بانکی شرکت، ناتوانی در خرید مواد اولیه و بدهی و جرایم مالیاتی و بیمه ای مواجه شده ایم.

علیرغم مشکلات ، تعدیل نیرو نداشتیم/ حقوق کارگران بموقع پرداخت شده است

این کارآفرین تصریح کرد: بدون تردید امروز کارشناسان و اهل فن تایید می کنند در شرایط کنونی کشور و ضعف های قانونی و سیستمی که داریم تولید مقرون به صرفه نیست بویژه در دورانی که با تحریم و جنگ اقتصادی دشمن مواجه شده ایم، تنها کسانی توانسته اند در مقابل سختی و ناملایمات موقوالمت کنند که عشق به کار، کشور و تولید را داشته اند و راضی نشده اند خانواده های شاغلین خود را دچار بحران کنند.

وی اضافه کرد: در این مجموعه ماهانه 15 میلیارد تومان حقوق برای مجموعه هلدینگ پرداخت می شود که فقط در شرکت تولی پرس حدود 500 نیروی شاغل داریم و حق بیمه ماهانه ما بیش از 3 میلیارد تومان است و با همه مشکلات تاکنون هیچ کارگری تعدیل نشده و حقوق شاغلان آن حتی یک روز عقب نیفتاده و با مدیریت منطقی و جهادی نگذاشتیم بحران کارگری ایجاد شود.

image_2021_7_25-14_21_13_915_fsH

قدردان همراهی مدیران استان قزوین هستیم

اسماعیلی گفت: مشکلات ما ساختاری و کلان است و امروز مالیات چند ده میلیاردی ما چند صد میلیارد شده که شرکت که در مورد اصل آن هم حرف زیادی برای گفتن دارد اما برای پرداخت بخشی از بدهی حاضر شدیم همه خودروهای مجموعه تولیدی خود را که بالغ بر 183 دستگاه بود را واگذار کنیم و اگر تصمیم عاجلی برای رفع مسدود شدن حسابهای بانکی و تامین مواد اولیه صورت نگیرد قادر به ادامه کار نخواهیم بود و با بحران مواجه خواهیم شد

مدیرعامل هلدینگ تولی پرس و داروگر یادآورشد: این شرکت مدت 9 ماه است نتوانسته مواد اولیه تهیه کند، تمامی حساب های بانکی اش مسدود شده و هیچگونه ارزی بابت مواد اولیه دریافت نکرده اما تمامی حق و حقوق پرسنل هلدینگ را پرداخت کرده و هیچ نیرویی تعدیل نشده و با بهره گیری از نیروی انسانی متعهد و تلاش گر و دلسوز  خود تولید را متوقف نکرده لذا منطقی نیست اجازه دهیم موانع تولید موجب بیکاری کارگران و مشکلات حاد برای خانواده بزرگ این مجموعه شود.

وی اضافه کرد: انتظار داریم با نگاه مثبتی که استاندار قزوین در گره گشایی از مشکلات صنعتگران داشته اند و نیز همراهی خوب رئیس سازمان صمت و سایر مدیران استان تصمیم مناسبی برای حل مشکلات این واحد اتخاذ شود.

اسماعیلی گفت: در صورت حل مشکلات مالیاتی و بیمه ای و گشایش سایت برای خرید مواد اولیه آمادگی داریم با ایجاد خط جدید و افزایش تولید برای افراد بیشتری شغل ایجاد کنیم.

image_2021_7_25-14_21_19_983_XF1

وی اضافه کرد: بدون تقاضای تسهیلات و سهیمه ارزی آنقدر توانمند هستیم که در صورت رفع موانع تولید قادریم جایگاه گذشته این شرکت را همچنان در ایران حفظ کرده و به اقتصاد استان هم کمک کنیم.

در این جلسه استاندار قزوین ضمن همراهی کامل با مدیران این مجموعه و تماس تلفنی با مسئولان کشوری برای حل مشکلات آن دستور اکید و لازم را صادر کرد.

در ادامه این نشست مقرر شد با تشکیل کمیته ویژه نسبت به مشخص شدن اصل بدهی مالیاتی و بیمه ای و شرایط استفاده از بخشودگی و تقسیط بدهی، گشایش سایت برای تامین مواد اولیه اقدام مقتضی صورت گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز