مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین:

تامین سوخت زمستانی ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار قزوینی در دستور کار قرار گرفت

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۱۵۱۹
تامین سوخت زمستانی ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار قزوینی در دستور کار قرار گرفت
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: تامین سوخت زمستانی ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار قزوینی با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی صالحی،  در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: تامین سوخت مورد نیاز در مناطقی که ازگاز طبیعی بهره‌مند نیستند همه ساله مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه در سال های گذشته نیز با برنامه ریزی های انجام شده مشکلی در این رابطه نداشته ایم.

وی افزود: استان قزوین به لحاظ بهره مندی از گاز طبیعی در وضعیت مناسبی است و در حال حاضر فقط ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار در استان از این تسهیلات بی بهره اند که با اتمام عملیات گازرسانی به مناطق رودبار الموت شرقی و غربی و همچنین طارم سفلی، جمعیت بیشتری از این موضوع بهره مند خواهند شد.

صالحی با تاکید بر ثبت نام متقاضیان انواع فرآورده‌های نفتی در سامانه سدف، یادآورشد: متقاضیان در راستای توسعه خدمات الکترونیک و ضرورت کاهش مراجعه حضوری و ارائه درخواست سوخت مورد نیاز باید به سامانه «سدف» به نشانی http://NewTejaratAsan.niopdc.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام و دریافت رمز یک بار مصرف ارسالی از طریق تلفن همراه خود، آن را وارد سامانه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

وی یادآور شد: از ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار بدون تسهیلات گاز استان تاکنون حدود ۸۰ درصد آنها در سامانه سدف ثبت نام کرده و مابقی خانوارها نیز باید در اسرع وقت اقدام به این کار کنند.

سوخت 2

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان موظف به تامین سوخت در مناطق کوهستانی و صعب العبور بوده و خوشبختانه تاکنون نیز مناطق مختلف استان مشکل خاصی را در طول فصل سرما نداشته‌اند.

صالحی با اشاره به برخی مشکلات ناوگان حمل و نقل سوخت استان اظهارداشت: شرکت پخش فرآورده های نفتی در این رابطه موظف شده نسبت به رفع معضلات موجود اقدام کند و به دستگاه‌های اجرایی که دارای خودرو حمل سوخت می باشند نیز تاکید شده در موارد ضروری به شرکت نفت کمک کنند.

وی گفت: اولویت سوخت رسانی در استان به مناطق کوهستانی، صعب العبور و روستاهای فاقد گاز است و به توزیع کنندگان سوخت در این مناطق تاکید شده تا نسبت به ذخیره سازی سوخت زمستانی اقدام لازم را انجام داده و میزان سوخت مورد نیاز خود را در اسرع وقت به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اطلاع دهند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد:  با توجه به پیک مصرف انرژی، به توزیع کنندگان سوخت مایع نیز توصیه شده نسبت به تامین سوخت مورد نیاز و ذخیره سازی آن، به خصوص در حوزه کشاورزی اقدام لازم را به عمل آورده و در صورت بروز هرگونه مشکل موارد را به شرکت پخش فرآورده های نفتی اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز