در آستانه سال تحصیلی جدید:

اجلاس دو روزه روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در قزوین شروع به کار کرد

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۶:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۲۰۰۵
اجلاس دو روزه روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در قزوین شروع به کار کرد
در آستانه سال تحصیلی جدید اجلاس دو روزه آموزش و پرورش سراسر کشور از صبح امروز سه شنبه در قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور از امروز سه شنبه به مدت دو روز به صورت ویدئو کنفرانس در سالن باغستان قزوین آغاز شد.

در این اجلاس ۳۵ نفر از روسای آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونان استان  به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ۷۲۶ نفر از روسای مناطق به صورت ویدئو کنفرانس در خصوص محورهای تعیین شده بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

image_2021_7_27-7_56_50_695_eNU

میهمانان دعوت شده به این اجلاس صبح روز سه شنبه ابتدا با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به گلگون کفنان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی برنامه خود را آغاز کردند.

حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص محورها و اهداف این اجلاس گفت: سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش با هدف هماهنگی در سال  تحصیلی جدید، ایجاد وحدت و انسجام بیشتر، تبادل افکار و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد برگزار می شود.

وی افزود: در این اجلاس روسای ۷۲۶ منطقه آموزشی کشور از طریق ویدئو کنفرانس محورهای اصلی اجلاس را پیگیری می کنند و با مباحث مرتبط آشنا می شوند.

اصغری تصریح کرد: محورهایی چون نیروی انسانی، برنامه درسی و محتوا، سنجش و ارزشیابی، تجارب دنیا در خصوص کرونا و فناوری های نوین، موضوع این که چگونه می توان آموزش داد و بهداشت و سلامت و نحوه بازگشایی مدارس در روزهای پنجم و ششم مرداد به صورت ویدئو کنفرانس بررسی می شود.

image_2021_7_27-7_50_45_165_5G0

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص محورهای کلی اجلاس تصریح کرد: تبیین خط مشی و برنامه های مرتبط با آغاز و تداوم آموزش در سال جدید،  اجرای سند تحول و بسته های تحولی در زیست بوم جدید، فناوری های نوین و آموزش و یادگیری در زیست بوم جدید، خط مشی های حمایت از معلمان، دانش آموزان و خانواده ها در سال تحصیلی آینده، مدیریت و راهبری آموزشی، ارتقای یادگیری مبتنی بر سند تحول و نصیب برابر آموزشی و برابری فرصت های یاد گیری در زیست بوم جدید از دیگر محورهای کلی این اجلاس است.

اصغری گفت: اجلاس فردا چهارشنبه ساعت ۳ بعدازظهر با سخنان رئیس جمهور به کار خود پایان خواهد داد.

 

نظر شما