فروش خودروی افرود برای کمک به آبرسانی خوزستان:

کوچک‌ ترین آفرودکار جهان برای کمک به مردم خوزستان پیشگام شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۲۴۷۷
کوچک‌ ترین آفرودکار جهان برای کمک به مردم خوزستان پیشگام شد
محمد مهدی افشار، کوچک ترین آفرود کار جهان برای کمک به مردم خوزستان خودروی افرود خود را برای فروش به مزایده گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی افشار که به عنوان کوچک‌ترین آفرودکار ایران و جهان نام خود را به عنوان کم‌ سن‌ترین آفرودکار در کتاب گینس ثبت کرده است این بار وارد کاری خیرخواهانه شده تا الگویی برای دیگران باشد.

این پسر 10 ساله با سن کم خود احساس مسئولیت کرده و با همکاری پدربزرگش حاضر شده تنها دارایی مورد علاقه اش را به خوزستانی ها اهدا کند.

محمدمهدی در این روزها که مردم خوزستان در رنج نداشتن آب آشامیدنی گوارا هستند تصمیم گرفته با فروش تنها خودروی آفرود که دلبستگی خاصی هم به آن دارد روحیه ایثارگری را به نمایش بگذارد.

محمدمهدی افشار، کوچک‌ترین آفرودکار ایران و جهان در این شرایط که مردم خوزستان با کم آبی مواجه شده اند قرار است تنها دارایی‌خود را بفروشد و به مردم خوزستان اهدا کند تا در حل مشکلات مردم این استان نقش داشته باشد.

راننده کوچک 2

پدربزرگ محد مهدی: همه ما به مردم خوزستان بدهکاریم

حسن‌علی احسانی، پدربزرگ محمدمهدی افشارهم در این باره اظهارداشت: همه ما مردم یک سرزمین هستیم که مشکلات مردم خوزستان را مانند مشکلات خودمان دانسته و کمک به آسیب دیدگان این خطه را رسالت انسانی خود می دانیم.

وی بیان کرد: تصمیم داریم با فروش خودروی آفرود به بالاترین قیمت پیشنهادی در مزایده تمامی عواید حاصل از فروش آن را برای تامین زیر ساخت‌ های روستایی بویژه خرید دستگاههای آب شیرین کن و لوله‌کشی آب و ایجاد شبکه فاضلاب در خوزستان هزینه کنیم.

احسانی ارزش این خودرو را حدود 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در این گونه برنامه های خیر خواهانه معمولاً ورزشکاران وقتی وسایل ورزشی یا مدال‌های خود را برای اهدا در امور خیرخواهانه به مزایده می گذارند با حضور خیرین این وسایل با قیمت های بیشتری خریداری می شود تا گره ای از مشکلات نیازمندان باز شده و کاری سمبلیک در جامعه رایج شود و ما هم امیدواریم این خودرو به قیمت مناسبی فروش رفته و در آبرسانی خوزستان هزینه شود.

وی گفت: این خودرو قرار بود به موزه ملی اهدا شود اما در این شرایط و با این کار امیدواریم وطیفه خود را در برابر مردم نجیب خوزستان انجام داده و سهمی ناچیز در حل مشکلات آنها داشته باشیم.

نظر شما
پرونده ویژه