جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

واکسیناسیون فرهنگیان شرایط ایمنی را برای شروع سال تحصیلی مهیا می کند

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۷:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۳۰۲۸
واکسیناسیون فرهنگیان شرایط ایمنی را برای شروع سال تحصیلی مهیا می کند
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با واکسیناسیون کامل فرهنگیان و ایمن سازی معلمان شرایط مناسبی برای آغاز سال تحصیلی مهیا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اجلاس سراسری دو روزه روسای آموزش و پرورش کشور چهارشنبه شب با سخنان رئیس جمهور به کار خود پایان داد.

در مراسمی که با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، منوچهر حبیبی معاون استاندار، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان در سالن باغستان قزوین برگزار شد پس از سخنان رئیس جمه.ور و وزیر آموزش و پرورش این اجلاس به پایان رسید.

منوچهر حبیبی در مراسم اختتامیه با تبریک عید ولایت اظهارداشت: نماز بی «ولایت» بی نمازی و نوعی حقه بازی است و بدون تردید « ولایت» عیار دین و دین مداری است که با اتکا به آن می توان به سعادت رسید.

اجلاس 7

نتایج اجلاس در سال تحصیلی استفاده شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: اجلاس دو روزه روسای آموزش و پرورش می تواند مسیر راه آینده را روشن کند و امیدواریم مباحثی که در این اجلاس مطرح شده به صورت عملیاتی در سال تحصیلی جدید مورد استفاده قرار گیرد.

واکسیناسیون سرعت گرفته است 

حبیبی در ادامه به اهمیت تسریع در واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تامین واکسن میزان سهمیه استان قزوین افزایش یافته و این امکان مهیا شده تا گروههای سنی بیشتری را در نوبیت قرار دهیم تا ایمن سازی فراگیر شود.

وی گفت: از امروز واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان آغاز شده و تلاش می کنیم 21 هزار فرهنگی استان را در مدت 4 روز تا یک هفته واکسینه کنیم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین تصریح کرد: برای معلمان و فرهنگیان گروه سنی تعریف نشده و همه آنها واکسن دریافت می کنند تا برای سال تحصیلی آینده آماده شوند.

image_2021_7_28-0_27_11_47_qqZ

حبیبی اظهارامیدواری کرد با واکسینه شدن همه معلمان و تمهیدات خوب پیش بینی شده فرزندانمان بعد از ماهها بتوانند دوباره تحصیل حضوری را تجربه کنند و از شرایط روحی و روانی ایجاد شده رها شوند.

نظر شما