معاون عمرانی استانداری قزوین:

کلید هزارمین واحد مسکن محرومان استان قزوین تحویل داده شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۴:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۳۳۶۸
کلید هزارمین واحد مسکن محرومان استان قزوین تحویل داده شد
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: کلید هزارمین واحد مسکن محرومان استان قزوین تحویل مالک آن شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد در این باره اظهارداشت: تسریع در واگذاری مسکن مهر افراد باقیمانده در دستور کار مسئولان قرار گرفته و تلاش می کنیم این روند تسریع شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در مراسمی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، کلید هزارمین واحد مسکن محرومان استان قزوین به مالک آن تحویل داده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: تامین مسکن نیازمندان و رفع مشکلات مسکن مهر از اقدامات ارزشمندی است که می تواند رضایت مردم را جلب کند.

وی اضافه کرد: تامین مسکن از وظایف دولتهاست و در راستای رفع مشکلات مسکن مهر حرکت بسیار مطلوب و مفیدی در سالهای اخیر صورت گرفته تا نیاز مسکن محرومان برطرف شود و در این زمینه لازم است از خدمات دولتمردان و متولیان امر قدردانی کنیم.

فرخزاد تصریح کرد: با تحویل کلید هزارمین واحد مسکن محرومان به مالک آن امیدواریم با تلاش سایر دستگاههای اجرایی بتوانیم هرچه سریعتر مابقی واحدها را به مالکان تحویل دهیم.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: با توجه به تورم و افزایش قیمت مصالح اخیرا وام 50  میلیون تومانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به 100  میلیون تومان افزایش یافته که باید متناسب با پیشرفت فیزیکی واحدها در سه یا پنج مرحله پرداخت شود.

 وی گفت در حال حاضر بیش از 53 درصد  درصد واحدهای مسکن روستایی استان مقاوم سازی شده است و باید از دست اندرکاران در این زمینه تشکر کنیم که به امید آفرینی در میان محرمان استان کمک کردند.

فرخزاد درگذشت علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را هم تسلیت گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز