فرمانده انتظامی استان قزوین:

۲۳۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرک صنعتی کاسپین کشف شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۲۱۳۷۵۰
۲۳۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرک صنعتی کاسپین کشف شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف230 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از 25 میلیارد ریال در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان غیرمجاز دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان آبیک با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک واحد تولیدی در راه اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی محل نگهداری ماینرها را در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و همراهی عوامل اداره برق در بازرسی از محل مورد نظر 230 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی تجهیزات کشف شده را بالغ بر 25 میلیارد ریال برآورد کردند،خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی پلمپ و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد:پلیس درصورت مشاهده چنین مواردی که به صورت غیر مجاز از شبکه های برق شهری، صنعتی و کشاورزی استفاده می کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما