با حضور استاندار قزوین:

مجتمع خدماتی بین راهی در جاده بویین زهرا افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۰:۴۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۱۴۰۴۶
مجتمع خدماتی بین راهی در جاده بویین زهرا افتتاح شد
در مراسمی با حضور استاندار قزوین و نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی مجتمع بین راهی «خرم تورال» در محور رحیم آباد به بویین زهرا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عصر شنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی،رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، رضا طاهری فرماندار تاکستان، مصطفی آقاعلیخانی فرماندار بویین زهرا، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین مجتمع خدمات رفاهی«خرم تورال» در شش کیلومتری محور رحیم آباد به بویین زهرا افتتاح شد

image_2021_8_1-0_5_16_347_vmb

این مجتمع خدماتی در زمینی به مساحت 7500 مترمربع احداث شده و بیش از 8 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

ابوالفضل ذوالقدر مدیر مجتمع در مراسم افتتاح این مرکز خدماتی و رفاهی اظهارداشت: مسیر بویین زهرا به رحیم آباد بسیار پرتردد و پر ترافیک است و خدمت رسانی به رانندگان را رسالتی سنگین می دانیم تا خدمتی به تلاشگران عرصه حمل و نقل ارائه کنیم.

وی افزود:این مجتمع دارای جایگاه سوخت با 4 نازل که در حال حاضر دو نازل آن فعال شده، یک نمازخانه، یک رستوران، یک فروشگاه مجهز و سرویس بهداشتی است و بیش از 8 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

image_2021_8_1-0_5_15_921_n7J

ذوالقدر بیان کرد: این مجتمع رفاهی و خدماتی به طرح« کهاب» مجهز شده که زمینه هدایت و انتقال بازیافت بخار بنزین را فراهم می کند.

سرمایه گذار این طرح اظهارداشت: این مجموعه را در سال 95 کلید زدیم اما دو سال دچار مشکلاتی شد و متوقف شد و در سال 99 عملیات عمرانی را با سرعت آغاز کردیم و امروز آماده خدمت رسانی به مردم شده است.

وی گفت: احداث دو باب واحد تجاری برای راه اندازی صنایع دستی ، فضای خدماتی برای رانندگان، فضای سبز ، 140 متر فضای رستوران، و 60 متر نمازخانه می تواند آرامش و رفاه نسبی برای رانندگان را مهیا کند

ذوالقدر یادآورشد: برای اجرای طرح کهاب و بازیافت دوباره بخار بنزین بیش از 400 میلیون تومان هزینه کرده ایم تا به سالم سازی محیط زیست کمک شود.

وی گفت: در صددیم دو باب حمام ویژه برای رانندگان خودروهای سبک و سنگین هم برای رفاه بیشتر این افراد احداث کنیم.

image_2021_8_1-1_29_45_15_SrT

وی یادآورشد: با آغاز فعالیت این مجتمع زمینه اشتغال 25 نفر در منطقه فراهم شده است.

نظر شما
پرونده ویژه