استاندار قزوین:

تا لحظه آخر مسئولیت خدمت می کنیم/ هرجا اشتباه داشتیم عذرخواهی می کنیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۱:۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۴۰۴۷
تا لحظه آخر مسئولیت خدمت می کنیم/ هرجا اشتباه داشتیم عذرخواهی می کنیم
استاندار قزوین گفت: تا آخرین لحظه مسئولیت به اتفاق مدیران استان با جدیت و انگیزه به مردم خدمت خواهیم کرد و اگر اشتباهی در تصمیم گیری داشتیم از مردم عذرخواهی می کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی و خدماتی در جاده رحیم آباد به دانسفهان در تاکستان گفت: بدون تردید هر اقدام باارزشی با همکاری جمعی رقم می خورد و هماهنگی ها مهم است و هر چقدر دعوا و تفرقه باشد فرصتها می سوزد و آسیب می بینیم و مردم متضرر می شوند. 

وی گفت: در دو سال گذشته تلاش کردیم همه ظرفیتها را کنار هم بگذاریم و از منابع کوچک بیشترین استفاده را ببریم هرچند دوران سختی را سپری کردیم اما اجازه ندادیم تا کارها مغفول بماند. 

استاندار قزوین تصریح کرد: در این دوران که همه نوع تهدیدات متوجه نظام بود با همکاری و همراهی مردم فرصت بیشماری ایجاد کردیم و با حضور نمایندگان جدید در کنار هم قرار گرفتیم تا عقب ماندگی ها جبران شود.

12

به دعواهای سیاسی کاری نداشتیم 

وی بیان کرد: من به دعواهای سیاسی کاری نداشتم از نمایندگان گذشته و کنونی هم استفاده کردم و منتخبان جدید هم کنار ما بودند هرچند تجربه نمایندگان متفاوت است و برخی با تجربه تر هستند ولی انصافا به ما کمک شد تا خدمت به مردم متوقف نشود. 

جمالی پور اظهار داشت: در استان کارهای مهمی انجام شد برای نمونه در البرز بیمارستان نداشتیم و با تلاش ۱۰ ماهه یک بیمارستان را خریدیم و در خدمت مردم قرار دادیم. 

وی گفت: ضمن راه اندازی بخش سی تی اسکن در بیمارستان آبیک، طرح الحاقیه بیمارستان شهید رجایی انجام شد و ببمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین وارد فاز اجرایی شده تا خدمات درمانی شتاب گیرد. 

استاندار قزوین بیان کرد:  روزی که به قزوین آمدم سد نهب ۵۰ درصد پیشرفت داشت اما امروز سد را به مرحله آبگیری رساندیم و در بدترین شرایط اعتباری این کار بزرگ صورت گرفت. 

14

وی گفت: همچنین.‌سد بالاخانلو ۲۰ درصد پیشرفت داشت و تلاش می کنیم امسال آبگیری شود‌ و طرح انتقال آبرسانی از سد طالقان به آبیک امسال افتتاح می شود و در بخش جاده ای با گشایش بزرگراه ترانزیت الغدیر ۱۶۰ کیلومتر اتوبان در ۴ سال ساخته شد که اتفاق بزرگی است.

مدیران بدون حاشیه و دغدغه تلاش کردند و هیچ مدیری آرامش نداشت 

جمالی پور گفت: به من انتقاد می کنند چرا گفته ام مدیران نمره قبولی گرفتند، البته شاید تعداد انگشت شماری هم ضعیف عمل کرده باشند و مدیر ضعیف را نباید نگهداشت اما جابجایی مداوم هم ظلم به مردم است زبرا بدون دلیل نباید مدیر جابجا شود مگر خطا کند. 

وی افزود: مثل روز اول تا پایان مسئولیت کار می کنیم زیرا بی توجهی به حقوق مردم را خیانت می دانیم  و برای ما دولتها فرق ندارد و هر دولتی خدماتی و اشکالاتی دارد و ما به دلیل تحریم چالش هایی داشتیم ولی هرجا اشتباه کردیم ابایی نداریم عذرخواهی کنیم و حتما اگر تصمیم غلط بگیریم و اشتباه داشته باشیم از مردم پوزش می طلبیم. 

وی بیان کرد:  از فرصت ها برای کسب رضایت مردم و خداوند استفاده می کنیم و نیازمند دعای خیر مردم هستیم و تا لحظه آخر مسئولیت خود خدمت خواهیم کرد.

جمالی پور تصریح کرد: در استان نمایندگان خوبی داریم که با  دولت همکاری کردند و توانستیم اعتبارات استان را با کمک آنها افزایش دهیم و امیدواریم امسال کارهای خوبی صورت گیرد. 

image_2021_8_1-0_5_16_347_vmb

وی تصریح کرد: در گذشته بودجه استان فقط ۲۸۰ میلیارد تومان بود و روزی که به قزوین آمدم از این وضعیت بودجه تعحب کردم زیرا با این منابع اداره استان غیر ممکن بود و همیشه شرمنده کارمندان بودیم که قادر به تامین اًضافه کار آنها نبودیم اما امروز افتخار می کنیم که توانستیم بودجه را بیش از چهار برابر کنیم وبه  ۱۲۰۰  میلیارد تومان برسانیم. 

وی اظهار داشت: افزایش اعتبارات استان از کارهای مهمی است که با کمک نمایندگان و مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه رخ داد و می تواند اتفاقات خوبی را در آینده رقم بزند

استاندار قزوین در ادامه از مشارکت بخش خصوصی در ایجاد مجتمع های خدماتی و رفاهی در جاده ها و خدمت رسانی به رانندگان و مسافران تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
پرونده ویژه