مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۲۳ مجتمع رفاهی در استان قزوین در حال احداث است

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۱:۵۶:۰۳
کد خبر: ۱۲۱۴۰۵۰
۲۳ مجتمع رفاهی در استان قزوین در حال احداث است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در حال حاضر 23 مجتمع خدماتی و رفاهی توسط بخش خصوصی در مناطق مختلف استان در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جواد حق لطفی عصر شنبه در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی و رفاهی در محور بویین زهرا به سه راه رحیم آباد اظهارداشت: ارائه خدمات در محورهای مواصلاتی استان به رانندگان و مسافران از کارهای ارزشمندی است که توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

حق لطفی گفت: خوشبختانه مجتمع های خوبی در محورهای مختلف ساخته شده و در حال بهره برداری است و در ایام مختلف به مردم خدمات ارائه می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآورشد: در استان تعداد 33 مجتمع بین راهی با بیش از 573 هزار مترمربع فضای رفاهی و خدماتی ساخته شده و در حال بهره برداری است.

image_2021_8_1-0_5_17_991_yeq

حق لطفی اظهارداشت: در این مجتمع های رفاهی و خدماتی برای یک هزار و 130 نفر شغل ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۳ مجتمع با فضایی با زیربنای 700 هزار مترمربع در حال ساخت است که تلاش می کنیم تعداد 8 مجتمع در سال جاری آماده بهره برداری شود.

حق لطفی گفت: در صورت تسریع در روند ساخت مجتمع های رفاهی می توانیم زمینه اشتغال بیشتری را در استان مهیا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مشخصات فنی مجتمع خرم تورال در جاده بویین زهرا به رحیم آباد گفت: این مجتمع با 850 مترمربع و بیش از 8 میلیارد تومان ساخته شده و برای 25 نفر شغل ایجاد کرده است.

image_2021_8_1-0_5_16_347_vmb

وی از همکاری میراث فرهنگی و سایر نهادها در بهره برداری سریعتر از مجتمع ها نیز تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
پرونده ویژه