رئیس بنیاد ملی نخبگان قزوین:

ایده های برتر در مواجهه با افزایش مصرف و قطعی برق معرفی شدند

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۲:۵۷
کد خبر: ۱۲۱۴۵۰۲
ایده های برتر در مواجهه با افزایش مصرف و قطعی برق معرفی شدند
رئیس بنیاد ملی نخبگان قزوین گفت: ایده های برتر در رویداد ملی ایده های نو در مواجهه با افزایش مصرف و چالش های قطعی برق در قزوین انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازقزوین؛ به همت بنیاد ملی نخبگان قزوین مراسم اختتامیه رویداد ملی ایده های نو در مواجهه با افزایش مصرف و چالش های قطعی برق جهت انتخاب ایده های برتر در محل بنیاد نخبگان قزوین برگزار شد.

رجب پور رئیس بنیاد ملی نخبگان قزوین در این باره اظهار داشت: ایده رویداد ملی ایده های نو در مواجهه با افزایش مصرف و چالش های قطعی برق 2 ماه قبل از سوی انجمن نخبگان استان برای مواجهه با چالش های مصرف برق و چگونگی استفاده درست از انرژی برق در بخش های مختلف ارایه شد.

وی افزود: در مرحله اول 85 طرح از سوی بخش های مختلف و همچنین مراکز علمی و واحدهای صنعتی و تولیدی در محورهای تعیین شده ارائه شد که در مرحله اول پس از بررسی آثار از سوی هیئت داوران 45 طرح به مرحله دوم وبینار راه یافت. 

رجب پور

رجب پور تصریح کرد: در مرحله بعدی با حضور داوران، متخصصان و کارشنالسان حوزه انرژی تعداد  45 طرح راه یافته به مرحله دوم مجددا مورد برسی قرار گرفت و  25 طرح منتخب به مرحله پایانی وبینار راه پیدا کرد. 

رئیس بنیاد ملی نخبگان قزوین یادآورشد: امروز یکشنبه نیز به صورت آنلاین ایده پردازان، طرح ها و ایده های خود را مطرح کردند و در مقابل داوران از آن دفاع کردند که در نهایت هیئت داوران سه طرح برتر را انتخاب کرد.

در این رویداد چهار طرح نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز