شهردار آبیک

طرح تفصیلی و جامع و تعیین تکلیف قطعه شش در آبیک از مهمترین چالش هاست

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۹:۱۳
کد خبر: ۱۲۱۴۵۳۰
طرح تفصیلی و جامع و تعیین تکلیف قطعه شش در آبیک از مهمترین چالش هاست
شهردار آبیک گفت: طرح تفضیلی و جامع، معضلات ساکنان قطعه شش و نبود پل غیر هم سطح در ورودی شهر آبیک از مهمترین چالش هایی است که امیدواریم با دستور استاندار پیگیری و حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرتضی کشاورز کلهر در مراسم افتتاح طرح های عمرانی شهرداری آبیک که با حضور استاندار و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهارداشت: حدود بیست ماه قبل شهرداری را با دو میلیون و 300 هزار تومان پول نقد و 18 میلیارد تومان بدهی و 9 میلیارد تومان معوقات حقوق هفت ماهه تحویل گرفتیم و لازم بود تحولی در این شهرداری ایجاد شود تا حیات دوباره پیدا کند.

وی بیان کرد: ساماندهی نیروهای مازاد، استفاده بهینه از نیروهای موجود، به روز شدن حقوق ها، ممیزی املاک، پرداخت 50 درصد  معوقات موجب شد بتوانیم وضعیت شهرداری را سامان بخشیم.

کلهر تصریح کرد: با پیگیری مستمر توانستیم بیش از 41 قطعه زمین به ارزش 30 میلیارد تومان را در شهر بازپس گیری کرده و احیا کنیم و در مجموع اقدامات مغفول مانده حدود 60 میلیارد تومان اموال را زنده کردیم که می تواند درآمد پایداری برای آینده شهر باشد. 

آبیک 2

شهردار آبیک تصریح کرد: بودجه سال قبل شهرداری آبیک حدود 43 میلیارد و 600 میلیون تومان بود که 46 میلیارد تومان آن معادل 107 درصد محقق شد.

کلهر با اشاره به مشکلات شهری هم یادآورشد: قولنامه ای بودن اراضی قطعه شش از معضلات جدی است زیرا معلوم نشده جزو اراضی ملی یا دولتی یا مستحدثات است و در این میان از مجموع حدود 30 هزار واحد مسکونی در شهر آبیک بیش از 16 هزار واحد آن در قطعه شش قرار دارد که باید تعیین تکلیف شود.

وی گفت: نداشتن پل غیر هم سطح در ورودی شهر از دیگر چالش هاست که آمادگی داریم با سهم املاک بازگردانده شده در اجرای این طرح مشارکت کنیم.

شهردار آبیک طرح تفضیلی و جامع را از دیگر مشکلات این شهر عنوان کرد و خواستار رسیدگی برای حل آن شد.

کلهر از افتتاح طرح های امروز هم خبر داد و گفت: 5 طرح بزرگ و مهم و در مجموع حدود 17 طرح کوچک وبزرگ امروز افتتاح می شود که می تواند به رضایت مردم منجر شود.

وی گفت: برای افتتاح طرح های یاد شده بالغ بر 22 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.

فیض اللهی

کلهر تصریح کرد: کمربندی غدیر به طول 1.5 کیلومتر با 9 میلیارد تومان اجرا شده و می تواند ترافیک غرب به شرق را کاهش داده و در روان سازی ترافیک بسیار موثر باشد.

در ادامه خانم فیض اللهی رئیس شورای شهر آبیک نیز گفت: در حالی که دوران پنجم شورا به پایان رسیده اما اعضای شورا و شهردار همچنان با انگیزه و علاقه کار می کنند تا خدمت رسانی به مردم متوقف نشود.

وی بیان کرد: امیدواریم افتتاح طرح های عمرانی که نتیجه بیش از دو سال کار و تلاش است بتواند ذائقه مردم را شیرین کرده و امید و نشاط را میان آنها تقویت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز